Πέμπτη 13 Απριλίου 2017

Θα έχουμε Champagne Problems από εδώ και μπρος...

Μην ξεχάσω! Νατάσσα διαμεσολαβητή... για εσένα λέω την δασκάλα της ειδικής αγωγής του 10ου ...Νομίζω ότι πέτυχα διάνα έτσι; Γιατί στην αρχή της χρονιάς μου έλεγες και ότι θα πρέπει να έχουμε καλή συνεργασία με τους γονείς και ότι σου αρέσει το διαδίκτυο και για μια έρευνα που αναφέρονταν στον σεξουαλικό προσανατολισμό αλλά σε είχε ενοχλήσει ο τρόπος με τον οποίο είχαν διατυπωθεί τα ερωτήματα. Φωτεινή προσωπικότητα είσαι σε γενικές γραμμές αλλά είσαι και λίγο ηλίθια!

Θυμάσαι που σου είχα πει να με βοηθήσεις και σου είπα 5 λέπτα μόνο να βρεθούμε στο αυτοκινητό σου στα τέλη του Σεπτέμβρη. Μένεις και δίπλα στο Ελληνικό. Και μου είπες εσύ μετά να βγούμε για καφέ. Αλλά μετά δεν καταδεχόσουν να με συναντήσεις. Είναι πολύ βαρύ και δύσκολο το πρόγραμμά μου και μην με ξαναενοχλήσεις μια φορά σε είδα στο σχολείο και εσύ! Σου ζήτησε ένας άνθρωπος 5 λεπτά βοήθεια και εσύ αμέσως να τον κλάσεις! Ηλίθια! Άντε μην βγάλω και τις δικές μας συνομιλίες τις αρχικές που είχαμε με μηνύματα στον αέρα! 


Έπρεπε να ανοίξω το blog για να σε πείσω και έσενα! Ό ηλίθιος και ο πανηλίθιος είστε. Ο Κουλιούμπας και η Νατάσσα!



Κατά τ'άλλα Νατάσσα σου το είπα όταν ξαναεπικοινωνήσαμε αργότερα είσαι πολύ φωτεινός άνθρωπος. Για αυτό ζήτησα και την δική σου βοήθεια. Το φαντάζομαι ότι θα έχεις ταλαιπωρηθεί πάρα πολύ όπως μου είπες μέσα σε όλο αυτό το σκοτάδι που ζούσαμε τα προηγούμενα χρόνια. Θέλω να σου ζητήσω συγνώμη που σου έστειλα ένα οξύ μήνυμα όταν ξαναεπικοινωνήσαμε και άργησες να μου απαντήσεις. Ήμουν τόσο αγχωμένος και συναισθηματικά πιεσμένος που δεν είχα υπομονή... Έμεινα πολύ καιρό μόνος μου και δεν είχα άλλη υπομονή. Stay too long, long enough for something to go wrong...      


Με καθυστέρησε πολύ Νατάσσα η παλιοβρωμιάρα να του το δείξω το blog με την διαδικασία των πρακτικών. Θα του το είχα δείξει από τότε από τις αρχές του Οκτώβρη αν δεν με είχε καθυστερήσει και δεν με είχε εξαντλήσει και αυτή η διαδικασία και αν του το είχα δείξει από τότε μέσω της επιστολής που ήθελα να σου δώσω και έπαιρνε μια μικρή δημοσιότητα από τότε η ιστοσελίδα μου όπως το σχεδίαζα και ήθελα πολύ πιθανόν ο Βασίλης να είχε ταρακουνηθεί και να μην ήμουν τόσους μήνες πάλι μόνος μου. Δυστυχώς μετά όπως είπαμε μου συνέβη κάτι ακόμα πιο εξοντωτικό, με έκλεισαν χωρίς την βούληση μου στο ψυχιατρείο οπότε περίμενα μέχρι τον Απρίλιο να περάσω από το σχολείο να σου δώσω τις σημειώσεις μου και μετά να τις παραδόσεις στον Βασίλη. Γιατί παρόλο που μου υποσχέθηκες να με βοηθήσεις όταν τα διάβασες και πάλι δεν καταδεχόσουν να με συναντήσεις ίσως γιατί φοβόσουνα και εσύ. 

Οπότε Νατασσα όταν δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό πάει το βουνό στο Μωάμεθ. Και δεν είμαι τόσο σίγουρος μετά από όλα αυτά αν τελικά τις παρέδωσες ή τις κράτησες για τον εαυτούλη σου Νατάσσα τις πληροφορίες... Θα το μάθω σε πολύ λίγο. Δεν θέλω εξάλλου να σε ξαναενοχλήσω για να σε ρωτήσω για αυτό το ζήτημα. Παντως με βοήθησες στο να ετοιμάσω τα άρθρα μου. Που να πάρει δεν με έχει βοηθήσει σχεδόν κανένας στην ζωή έξω από το διαδίκτυο, όσοι με έχετε βοηθήσει με έχετε βοηθήσει εικονικά για να μπορέσω να πω όσα θέλω να πω τώρα εδώ... Πραγματικά πολύ λίγοι με έχουν βοηθήσει έξω από το διαδίκτυο και για εσένα Νατάσσα δεν είμαι σίγουρος αν με βοήθησες στην ζωή έξω από το διαδίκτυο, όπως και να έχει όμως σε ευχαριστώ έστω και που προθυμοποιήθηκες.

Λοιπόν Νατάσσα αν δεν με είχες βοηθήσει δεν θα μπορούσε να συνεχιστεί όλη η διαδικασία. Επειδή έγινα και εγώ αλήτης τώρα σαν τον Βασίλη, σε συγχωρώ που στην αρχή με παράτησες και εσύ Νατασσά. Ένας αλήτης δεν ξεχνάει, ένας αλήτης συγχωρεί, ένας αλήτης αγαπάει θα είμαι έτσι μια ζωή!


Κατά τ'άλλα όποιος θέλει να με ξαναπαρατήσει και να μου goodbye θα το γιορτάζουμε πριν το κάνει. Θα έχουμε  Champagne Problems  για όποιον θέλει να με ξαναπαρατήσει από εδώ και μπρος...