Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

Σας το υποσχέθηκα! Τι γίνεται αυτό το Πάσχα;

έστω και λίγο καθυστερημένα...

Kαι πως τα κατάφερα όλα αυτά; Κάποτε πίστευα ότι δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα όπως ψυχή. Είμαστε φτιαγμένοι μόνο από ύλη και τίποτα παραπάνω, μια ελάχιστη κουκίδα σε ένα αδιάφορο σύμπαν. Αλλά μου έδωσε μια κατραπακιά στις 11-11-11 ο Αρχάγγελος Μιχαήλ τέτοια που νόμιζα ότι με είχε χτυπήσει κατακούτελα όλο το LSD του πλανήτη...
 
Και κατάφερα να γίνω γιατρός όπως κατάφερα να γίνω δάσκαλος μέσα από την μελέτη και την εφαρμογή. Τώρα μέσα από τις μυστικιστικές τέχνες μπορώ να τιθασεύσω την ενέργεια και να διαμορφώσω την πραγματικότητα...

Θα τα πούμε ξανά τον Αύγουστο! Tον Δεκαπενταύγουστο τότε που βρίσκει ευκαιρία να μπει στα σπίτια μας ο κλέφτης από την Βαγδάτη... Καταλαβαίνετε τώρα ότι δεν είμαι ζωή, είμαι χρόνος και πάω να τελειώσω και θα μπορέσω να ζήσω έρωτες γεμάτη Ανατολή σαν αυτούς που ονειρευόμουν από τότε που κουβαλούσα αυτήν την τρέλα που είχα από παιδί...


Aπό τον Αύγουστο του 2016 μέχρι σήμερα που ανέβηκε αυτό το άρθρο δεν σταμάτησα να κλαίω, 9 μήνες έκλαιγα συνέχεια και με λυγμούς τις στιγμές που ήμουν μόνος μου. Και όπως καταλαβαίνετε αυτές οι στιγμές είχαν πολύ μεγάλη διάρκεια. Δεν νομίζω να έχει ξανακλάψει άνθρωπος τόσο πολύ για τόσο παρατεταμένο διάστημα. Τα βάσανά μου μεγαλύτερα και από αυτά που έχουν τα χαμοπούλια που πετούν όταν νυχτώνει ο ουρανός. Είναι αβάσταχτος καημός στα μάτια τους η πούλια. Μικρά τα όνειρα στη γη, τα βάσανα μεγάλα και δεν σκεφτήκαν οι θεοί να χτίσουνε μια σκάλα...
 
Μέχρι και χαλάζιο έβγαλα στο μάτι μου τον  Μάιο τον επόμενο μήνα αφού ανέβασα αυτό το άρθρο από το πολύ κλάμα και χρειάστηκε να πάρω αντιβίωση δια του στόματος. Είμαι σίγουρος ότι το χαλάζιο το έβγαλα από το πολύ κλάμα. Δεν θα σταματήσω να κλαίω μέχρι που να πάρει δημοσιότητα όλο αυτό και φύγει όλο αυτό το βάρος από πάνω μου αφού θα τα έχω μοιραστεί όλα μαζί σας, με όλους όσους με γνωρίσατε πριν γίνω διάσημος και με όσους θα με γνωρίσετε τώρα. Το κλάμα βγήκε από το παράδεισο. Λευτέρη μάθητή μου από το Μοσχάτο που θα έρθεις και εσύ οπωσδήποτε στο γάμο μου μη ρωτάς ποτέ ποιος έχει φταίξει σε αυτό το έργο που έχουμε όλοι ξαναπαίξει... Γιατί να το ξέρετε το έχουμε κάνει πολλές πρόβες το εργάκι εξ'ου και τα άπειρα deja vu που έχουμε όλοι βιώσει στις ζωές μας.
 
Αλλά δεν νομίζω που λέτε και να βρει άλλος άνθρωπος την ευτυχία που θα βρω τώρα εγώ. Όλα στην ζωή μου λειτούργησαν σαν δίκοπο μαχαίρι. Από το ένα άκρο στο άλλο.. Στα άκρα αναγνώστες μου όπως και η εκπομπή της Βίκυς της Φλέσσας. Νομίζω ότι πρέπει να με φιλοξενήσει και εμένα μια μέρα η ερωτική Βίκυ, τώρα που έγινα και εγώ μια μεγάλη προσωπικότητα σαν αυτές που καλεί στις εκπομπές της.