Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

Ένα ευχαριστώ... (2)

Μέσα στο Πάσχα θα ανεβάσω πολλά άρθρα  από την Μεγάλη Δευτέρα μέχρι την Δευτέρα που ανοίγουν τα σχολεία ένα κάθε μέρα με τα πιο σημαντικά να είναι αυτά που θα ανεβάσω την Κυριακή της Αναστάσεως και την επομένη την Δευτέρα του Πάσχα αφιερωμένα και τα δύο άρθρα σε μια από τις πιο όμορφες ψυχές του σύμπαντος που συνάντησα στη ζωή μου, όταν ήμουν στο 3ο Καλλιθέας, ανάμεσα στους μαθητές της έκτης, που ίσως κάποιους ευαίσθητους σας κάνουν να συγκινηθείτε λίγο. Θα γράφω και άλλα πράγματα εκεί και για το 3ο Καλλιθέας αλλά και για την φιδοφωλιά στην Δάφνη! Θα μάθετε και πως πέρασα τα τελευταία Χριστούγεννα της ζωής μου σαν κοινός θνητός. Θα κάνω και αποκαλύψεις για το πλήρες όνομά μου ...οπότε συντονιστείτε όλοι!!! Το πλήρες όνομά μου το οποίο μετά το Πάσχα του 2017 ενώ το είχα σβησμένο το αποκάλυψα πλήρως και σε μια εικονίτσα ενός προηγούμενου άρθρου για να δείτε ότι πραγματικά ο stalker με τρομοκρατούσε...

Αυτό το Πάσχα Ανάσταση επιτέλους! Σας το υπόσχομαι θα γίνει της πουτάνας με τα άρθρα που θα ανεβάσω το Πάσχα. Παντού! Στα σχολεία, στις διευθύνσεις εκπαίδευσης, στα ψυχιατρεία, στα αστυνομικά τμήματα, μέσα στα σπίτια. Θα γίνει της πουτάνας, της πουτάνας. Δεν θα το πιστεύετε! Θα καταφέρω να σηκώσω τον ήλιο από την Δύση αυτό το Πάσχα!


Ετοιμαστείτε να κλάψετε και να τσιρίξετε μαθητούδια μου στο 3ο Καλλιθέας! Σας θυμάμαι όλες τις καβαλημένες τις κοπελιές της Έκτης δημοτικού που είχα μαθήτριες εκεί. Ναι οι κοπελιές ήσασταν οι καβαλημένες της Έκτης, όχι τα αγόρια. Τα αγόρια έτσι και αλλιώς συνήθως είναι πιο προσγειωμένα. Ετοιμαστείτε κοπελιές για την τσιρίδα της ζωής σας!  Θα κλαίτε και θα τσιρίζετε ταυτόχρονα εσείς! Θα κάνω τον εγκέφαλό σας να εκραγεί σαν δυναμίτης!



Μετά θα τα ξαναπούμε αργότερα το καλοκαίρι τον Αύγουστο. Θα βγάλω τα άρθρα ποικίλης ύλης και φρίκης  που θέλω και έχω προγραμματήσει για τον Αύγουστο γιατί για την φιδοφωλιά δεν βλέπω να προλαβαίνω να τα ανεβάσω τον Αύγουστο τα άρθρα αφού τα πρακτικά του συλλόγου διδασκόντων δεν μου τα δίνουν. Και μετά ξανά τον επόμενο χειμώνα του 2018-2019 και ελπίζω σύντομα να μου έρθει και η αποζημίωση από τον Λάππα για να μπορέσω να νοικιάσω σπίτι, να συγκεντρωθώ και να γράψω ακόμη πιο πετυχημένα άρθρα. 


Ελπίζω να την πάρω στα χέρια μου την αποζημίωση πολύ σύντομα για να μπορέσω να νοικιάσω σπίτι και να έχω ηρεμήσει και λίγο για να γράψω άρθρα πιο πετυχημένα που θα τσακίσουν τα δεσμά που μας κρατάνε δεσμώτες στο πνευματικό σκοτάδι. Αν δεν μου έρθει η αποζημίωση και δεν την εισπράξω από την εφορία και δεν μπορέσω να νοικιάσω σπίτι, δεν θα μπορέσω να τα γράψω αυτά τα άρθρα γιατί θέλουν πολύ μεγάλη συγκέντρωση και προσοχή για να τα γράψω. 

Στην αναμονή θα μείνουμε όλοι κύριε Λάππα! 

Όλη όσοι διαβάζουμε το blog 
στην αναμονή για την αποζημίωση  

Έτσι θα μείνουμε. 
Θα σιγοψήνομαι και εγώ 
θα σιγοψήνονται και στην φιδοφωλιά. 
Θα καούμε όλοι!


Θα το χάσουμε το τρένο της Ανάληψης!
Δεν θα μπορέσουμε να βγούμε ποτέ από το κλουβί μας
 Θα φοβηθούμε να τρέξουμε, θα φοβηθούμε χωρίς τις αλυσίδες μας

     


Κεραμάρη μου έδωσες πολύ έμπνευση για τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποιώ στο blog! Όποτε ήθελε να την πει σε κάποιον ο Κεραμάρης, ένας πανέξυπνος μαθητής που είχα εκεί στην Πέμπτη, πέρυσι, το έκανε με πολύ τακτ,πολύ εξευγενισμένα και με πολύ ευφάνταστο και δημιουργικό τρόπο. Θα τα γράψω όλα το καλοκαίρι, αν όλα πάνε καλά. Θα με βοηθήσεις πολύ Κεραμάρη να γράψω τώρα τα άρθρα! Μου δίνεις πολύ έμπνευση! 



Tώρα που ήρθε η ώρα να πατήσω το κουμπί 
μου δίνεις έμπνευση για το πως να τους γαλβανίσω όλους!



Κανένας χαρακτηρισμός Κεραμάρη που χρησιμοποίησα μέχρι τώρα δεν είναι τυχαίος, θα τα διαβάσεις πιο αναλυτικά την άνοιξη και θα γελάς ακόμα περισσότερο με αυτό το υπέροχο και χαρακτηριστικό γέλιο που κάνεις! Έχεις πάρα πολύ πλάκα όταν γελάς. Μου έφτιαχνες την μέρα όταν σε άκουγα να γελάς, όπως τότε που πήγαμε στον κινηματογράφο για να δούμε την ταινία του Φοίβου και γέλαγες το ευχαριστιόμουνα πάρα πολύ. Έτσι να γελάς και τώρα με τους φίλους σου!

Φοίβο η ταινία σου μου έδωσε έμπνευση για κάτι φράσεις που χρησιμοποιώ εδώ στην στήλη του blog εκεί στην εικονίτσα με τα χρώματα των ασέξουαλ. Είχα τόσες εσωτερικές ενοχές μέσα μου που δεν θα τις είχα σκεφθεί αν δεν είχα τις ακούσει αυτές εκφράσεις στην ταινία του Φοίβου. Θα μάθετε αργότερα αναγνώστες μου σε ποια ταινία πρωταγωνιστούσε ο Φοίβος πέρυσι που τον είχα μαθητή... Φοίβο θα αποκαλύψω εδώ ποιος ήσουν στην προηγούμενη ζωή σου! Εσύ το είδες στο όνειρό σου και μου το είπες μέσα στην τάξη. Ο Φοίβος ήταν ένα από τα σημαντικότερα πρόσωπα της ελληνικής ιστορίας! Έκανα μάθημα πέρυσι σε ένα από τα σημαντικότερα πρόσωπα της ελληνικής ιστορίας!

Είδατε πάντως, στο πρώτο σχολείο που δούλεψα στο Ζεφύρι είχα δύο κορίτσια, πανέξυπνες μαθήτριες, την Σωτηρία και την Δέσποινα και στο τελευταίο είχα δύο αγόρια, πανέξυπνους μαθητές, τον Σπύρο τον Κουρή και τον Βασίλη τον Κεραμάρη, δυο μικροί επιστήμονες,  που είναι πολύ φίλοι μεταξύ τους και αγαπάνε και πολύ ο ένας τον άλλον. Σκότος και στα δύο σχολεία βέβαια το πρώτο και το τελευταίο αλλά τουλάχιστον είχα φωτεινούς και πανέξυπνους μαθητές!



Μέσα στην καταστροφή και το χάος μου σώζατε τις μέρες!
 
Για εσάς τους τέσσερις αυτό το τραγουδάκι, τους πιο έξυπνους μαθητές που συνάντησα σε όλα τα σχολεία που πέρασα. 



Μόνο ενωμένοι από εδώ και μπρος θα είμαστε δυνατοί. 

Δεν υπάρχει τίποτα άλλο να πούμε. 
Είναι εκεί που ανήκουμε στο φως. 
Μόνο όταν είμαστε μαζί νιώθουμε την ελευθερία 
Από εδώ και μπρος θα σώζουμε τις μέρες όλων 
και θα φωτίζουμε το εδώ και το τώρα! 



Το κηρύκειο του θεού Ερμή, το φυλαχτό που σας έκανα δώρο στο τέλος της χρονιάς, να προσέχεις εσύ Λενιώ, μιας και η Γεωργία το μικρό φιδάκι-αγγελάκι, στην οποία είχα πει αρχικά να το προσέχει, τοποθετήθηκε σε άλλο σχολείο. Στη βιβλιοθήκη της αίθουσας διδασκόντων βρίσκεται ξέρεις εσύ, μέχρι να σας θεραπεύσω τελείως όλα τα σκυλιά εκεί μέσα!



Παλιοβρωμιάρα στο είπα στο τέλος της χρονιάς, όταν σου έδινα προσωπικά εσένα δώρο το φυλαχτό το κηρύκειο ότι σε λίγο καιρό θα γίνω γιατρός και μου είπες να πάω να με βοηθήσει ένας αγύρτης άγιος. Ένας τύπος που πήδαγε ενήλικες και ανήλικες μοναχές, τις γκάστρωνε και στην συνέχεια πέταγε τα μωρά τους στον καιάδα. Μην ανησυχείς, μην ανησυχείς δεν έχω εγώ την ανάγκη βοήθειας τέτοιων αγυρτών. Με καθοδηγεί και με βοηθάει να κόψω την σήψη μαχαίρι ο Αρχάγγελος Μιχαήλ εμένα. 



Θα τα διαβάσετε λοιπόν αναγνώστες μου, με λεπτομέρειες όλα στο μέλλον αν μου έρθει η αποζημίωση και έχω μπορέσει να νοικιάσω σπίτι, να συγκεντρωθώ με την ησυχία μου και να συμπληρώσω όλα όσα έχω ήδη γράψει για το τι γίνονταν μέσα στη φιδοφωλιά και πως συμπεριφέρονταν όλη αυτή η αγέλη αγριόσκυλων και σε εμένα και στα παιδιά, σε μαθητές δημοτικού δηλαδή και για τον παιδόφιλο μέσα στο σχολείο και για τον Πούλλακκο που σαπίζει στο ξύλο την ώρα της γυμναστικής τα παιδιά και όλα τα υπόλοιπα που αναφέρω εδώ και πολλά πολλά ακόμα παραπάνω που θα σας κάνουν να φρίξετε! Θα σας αποκαλύψω και ποιος είναι ο αγύρτης που πήδαγε ανήλικες, τις γκάστρωνε και στην συνέχεια φόνευε τα μωρά τους... θα τα διαβάσετε όλα όταν μου έρθει η αποζημίωση από τον Λάππα και δεύτερον πάρω τα πρακτικά του συλλόγου διδασκόντων από τη φιδοφωλιά.


Όσο για το Δεκαπενταύγουστο αυτό το Δεκαπενταύγουστο αληθινό θαύμα επιτέλους! Αφού δεν έχω πάρει τα πρακτικά του συλλόγου διδασκόντων από τη φιδοφωλιά το θαύμα θα το κάνω με άλλα άρθρα ποικίλης ύλης και φρίκης. Αλλά ότι θα γίνει το θαύμα θα γίνει...



Αυτό το άρθρο το ανεβάζω 4/3 στα γενέθλια μου για να ευχαριστήσω τους φίλους μου τους περσινούς μου μαθητές αλλά και τους γονείς τους που μου διοργάνωσαν πάρτυ έκπληξη γενεθλίων. Σήμερα που πάτησα τα 33. Να τους ανταποδώσω το καλό που μου έκαναν πέρυσι τέτοια μέρα. Ήταν τα καλύτερα και πιο όμορφα γενέθλια που είχα ζήσει ποτέ στη ζωή μου. Να και η τούρτα που μου είχαν πάρει τα ζουζούνια:

Είχαν πάρει και party popper ειδικό πιστολάκι που πετάει κομφετί  Είχαν κρυφτεί τα μισά και βγήκαν ξαφνικά, έκαναν έκρηξη και με το party popper και μου έκαναν έκπληξη. H Αναστασία η Γαϊτάνη το είχε σκάσει το popper. Είχα βάλει και εγώ τον υπολογιστή και τον προβολέα να παίζουν τραγούδια από το youtube και τους ετοίμασα και εγώ μια έκπληξη για εκείνη την ημέρα. Παρήγγειλα 10 κουτιά πίτσες για να τα κεράσω. Και περάσαμε τέλεια γιατί να το ξέρετε δεν είχα ξαναζήσει γενέθλια σε όλη μου τη ζωή. 




Σε όλη μου τη ζωή δεν είχα ξαναζήσει γιορτή γενεθλίων και την έζησα εκεί με εσάς τους μαθητές μου από την Δάφνη. Είδατε πόσα μου προσφέρατε χωρίς να το γνωρίζετε όλοι σας; 




O Kωνσταντίνος ο Λεονάρδος μου χάρισε και την πιο όμορφη ζωγραφιά που μου έχει χαρίσει ποτέ κάποιος και μάλιστα για τα γενέθλιά μου:



Οι απλές ζωγραφιές είναι και οι πιο ομόρφες...  Τίμα την ομορφιά των απλών πραγμάτων... 

Σε Σένα… ακουμπά το Μέλλον

Μην επιτρέψεις
να περάσει η ζωή..
ούτε ν’αφήσεις
να τελειώσει η μέρα..
χωρίς να μεγαλώσεις λιγάκι,
χωρίς να χαρείς,
χωρίς να δώσεις…
φτερά στα όνειρά σου.


Μην επιτρέψεις
να σε νικήσει η απογοήτευση.
Μην αφήσεις κανένα
να σου αφαιρέσει το δικαίωμα
να εκφραστείς..
είναι σχεδόν ένα καθήκον.


Μην εγκαταλείψεις την αγωνία,
να κάνεις στη ζωή σου
κάτι σπουδαίο…
και μην σταματήσεις,
να πιστεύεις ότι τα λόγια
και η ποίηση, μπορούν
ν’αλλάξουν τον κόσμο.
Ό,τι και να περάσεις να ξέρεις
ότι η ουσία μας μένει άθεκτη.
Είμαστε όντα γεμάτα πάθος.


Η ζωή είναι έρημος και όαση.
Μας νικάει, μας πληγώνει,
μας διδάσκει, μας μετατρέπει
σε πρωταγωνιστές της ζωής μας.


Ακόμα κι αν οι άνεμοι
μας έλθουν κόντρα…
η ρωμαλέα όπερα συνεχίζεται:
Μπορείς να παίξεις μια στροφή.
Μη σταματάς ποτέ
να ονειρεύεσαι, γιατί..
μέσα στα όνειρα του είναι
ο άνθρωπος.. Eλεύθερος.


Και μην αφήνεσαι να πέσεις
στο χειρότερο από τα λάθη:
την σιωπή.
Οι πιό πολλοί ζουν
σε μια τρομακτική σιωπή.
Μην υποτάσσεσαι. Φύγε!


"Εκπέμπω τις κραυγές μου
στις σκεπές αυτού του κόσμου"
λέει ο ποιητής.
Τίμα την ομορφιά
των απλών πραγμάτων.
Μπορεί να γραφτεί
ένα όμορφο ποίημα
για τα πιό ασήμαντα πράγματα,
..αλλά δεν γίνεται να πάμε
ενάντια στους εαυτούς μας.
Αυτό μετατρέπει
τη ζωή μας σε κόλαση.


Να χαίρεσαι το φόβο
που μέσα σου νοιώθεις
για τη ζωή π’ανοίγεται
μπροστά σου..
Ζήσε έντονα, χωρίς μιζέρια.


Σκέψου οτι σε Σένα…
ακουμπά το Μέλλον
και αντιμετώπισέ το περήφανα
χωρίς φόβο και αγωνία.
Μάθε απ’όποιον μπορεί
να σε διδάξει.


Οι εμπειρίες όσων έζησαν
πριν από τους δικούς μας
"πεθαμένους ποιητές"
θα σε βοηθούν να περπατήσεις
το δρόμο τη Ζωής.
Σήμερα η κοινωνία είμαστε εμείς
οι "ζωντανοί ποιητές"
Μην επιτρέψεις να διαβεί
η ζωή.. χωρίς να την ζήσεις.


Walt Whitman


Εξάλλου σε εσάς ακουμπά το μέλλον στην νέα γενιά! Στην γενιά της αγάπης... 

Γιατί κάπως έτσι θα αρχίσει τώρα να αναδύεται η γενιά της αγάπης που θα εδραιώσει την ειρήνη στον κόσμο. Σπόροι των άστρων που θα αλλάξουν τον κόσμο σε όλα πέρατα της γης... 

Σπόροι των άστρων είναι τώρα η δική σας ώρα, είναι η δική σας σειρά. Ακούστε το κάλεσμα της μητέρα γης. 

Η μητέρα γη σας καλεί να χρησιμοποιήσετε και να μετουσιώσετε την σοφία που κουβαλάτε μέσα σας σε δύναμη που θα μεταμορφώσει ξανά αυτόν τον σκοτεινό πλανήτη φυλακή στον παράδεισο που ήταν κάποτε.





Kωνσταντίνε μπορείς και φέτος να ζωγραφίζεις απλές ζωγραφιές και να τις χαρίζεις στην φράουλα, την κ.Καϊσερλη και τους υπόλοιπους δασκάλους του 7ου Δάφνης. Πάρε έμπνευση Κωνσταντίνε. Πάγωσε το βιντεάκι στο 11 δευτερόλεπτο, σαν τον αριθμό της αίθουσας στην οποία κάναμε πέρυσι μάθημα και πάρε έμπνευση. Να βάζεις και καρδούλα με βελάκι από δίπλα ακριβώς όπως και στο tweet του Μένιου! 


Όταν άκουγα τις φωνούλες που μου έλεγαν τι να κάνω, όπως αυτή που μου είπε να πάω στον Λάππα ένιωθα σαν Βασιλιάς κάτω από τον έλεγχο δεκάδων αόρατων φίλων... Αυτοί με βοηθάνε και τώρα να ξεσκεπάσω όλη την βρωμιά και την δυσωδία όλη την σήψη και την παρακμή της ελληνικής κοινωνίας...

Πρέπει να τους ευχαριστήσω και αυτούς, όλους αυτούς τους πολλούς και πανίσχυρους αόρατους συνεργάτες μου, για αυτά που θα πετύχω τώρα οπότε το παραπάνω τραγουδάκι αφιερωμένο σε αυτούς! Αν και πρέπει να γνωρίζετε ότι όλα τα κανονίζανε έτσι ώστε να συμβούν στο παρά πέντε τελευταία στιγμή και με έκαναν με αυτό τον τρόπο να εξαντλούμαι. Έχω εξαντληθεί! Eλπίζω από εδώ και πέρα να φύγει όλο αυτό το stress από πάνω μου! Για να αρχίσω να στέλνω και κάτι μηνύματάκια και προς τους καθηγητές που είχα στο μεταπτυχιακό να μου φύγει ακόμα περισσότερο το stress..Aντώνη Σταματάκη, αδελφή νοσοκόμα, ετοιμάσου για κλίσμα! Πρωτόπαπα καλά Βουδούγεννα βρε!
Επειδή είμαι εξαντλημένος όπως σας λέω σε αυτή και σε προηγούμενες αναρτήσεις μου θα συνεχίσω να ανεβάζω άρθρα το Πάσχα...


Το σόου θα συνεχιστεί τότε...