Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016

Σας γαμάει όλους ο Δίας (9)

Παλιοβρωμιάρα θα μου τα δώσεις τα πρακτικά του συλλόγου διδασκόντων ή θες να έρθω με μια ολόκληρη διμοιρία των ΜΑΤ να σας πλακώσουν όλους στο ξύλο εκεί μέσα στην πραγματικότητα και όχι νοητικά όπως θέλω να το κάνω εγώ από εδώ από το blog; Θα σου χώσουν το γκλομπ στο μουνί σου παλιοβρωμιάρα. Παλιοβρωμιάρα!

Και συμπληρωματική δήλωση σου έκανα εξηγώντας συγκεκριμένα ποια πρακτικά θέλω. Kαι για αποθεραπευτικούς λόγους στα ζήτησα. Και για νομική χρήση στα ζήτησα. Και έννομο συμφέρον έχω όπως βλέπεις, μου το είπε ο θεράπων ιατρός μου ο Αρχάγγελος Μιχαήλ που με προστατεύει είναι αναγκαίο να τα έχω, είναι αναγκαίο και απαραίτητο για την θεραπευτική μου αγωγή και η Άρχη Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων δεν νομίζω να φέρει αντίρρηση, έχω επικοινωνήσει και με αυτούς με τον κ.Λημνιώτη Κώστα.

Θα μου το δώσεις τα πρακτικά; Άκου να δεις τι θα γίνει παλιοβρωμιάρα, πριν σου φέρω την διμοιρία να σας σαπίσει όλους στο ξύλο, θα ξαναπεράσω από εκεί με τον Τερεζάκη, που του είπες ότι απλά θα ρώταγες στη Διεύθυνση και θα μου τα έδινες μετά από λίγες ημέρες. Τους είπες ότι θα ρώταγες στην Διεύθυνση γιατί δεν μπορούσες να μου τα δώσεις όλα, όλης της χρονιάς όπως σου ζήτησα στην αρχική αίτηση. Όπως βλέπεις μετά σου ζήτησα τρία συγκεκριμένα πρακτικά με την συμπληρωματική μου δήλωση. Του το είπες του Τερεζάκη ότι θα μου τα έδινες μετά από λίγες μέρες. Λοιπόν θα τον βρω τον Τερεζάκη και θα ξαναπεράσω από εκεί μαζί του. Κοίτα να τα έχεις έτοιμα τα αντίγραφα παλιοβρωμιάρα!

Κύριε Τερεζάκη επικοινωνήστε μαζί μου σας παρακαλώ μέσω του facebook. Μου φανήκατε πολύ έντιμος άνθρωπος και είστε και ένας κούκλος. Ένας νεαρός κούκλος! Οι μαθητές μου που ήταν δίπλα μου έξω από το γραφείο σας πρόσεξαν, τους κάνατε θετική εντύπωση και σας ρωτούσαν για το πιστόλι αν είναι αληθινό. Πίου πίου! Φέρτε και το γκλομπ σας μαζί να κανονίσουμε την παλιοβρωμιάρα!

Αχ Ελλάδα σ' αγαπώ που με έμαθες ποτέ να μην κωλώνω. Κι άμα τα πάρω, θα πάρω φόρα θα σας ρημάξω στις κλωτσιές στην ανηφόρα. Μαζί θα τους ρημάξουμε στις κλωτσιές κύριε Τερεζάκη!