Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2016

Σας γαμάει όλους ο Δίας (4)

Φράουλα για άρχισε να ψάχνεις τώρα...πόσοι εκεί μέσα ρέπουν προς την παιδοφιλία και πόσοι κακοποιούν συστηματικά τα παιδιά μέσα στο σκότος, μέσα στη φιδοφωλιά που είσαι διευθύντρια. Γιατί είπαμε υπάρχει και η περίπτωση του Πούλλακκου και ποιος ξέρει πόσοι ακόμη μέσα στη φιδοφωλιά...Αλλά θα μου πεις τι να ψάξεις εσύ... Εσύ έλεγες μέσα στο σύλλογο ότι αφού δεν υπάρχουν αποκλίνουσες συμπεριφορές εκπαιδευτικών μέσα στο σχολείο μας, γιατί τα παιδιά μας συμπεριφέρονται έτσι... Γιατί γελάνε και επικοινωνούν μεταξύ τους την ώρα του μαθήματος τα παιδιά, αφού εμείς τους συμπεριφερόμαστε άψογα... Αυτά έλεγες μέσα στο σύλλογο! Σας ενοχλούσε το γέλιο και η επικοινωνία των παιδιών σκυλιά. Το γέλιο των παιδιών και η επικοινωνία μεταξύ τους σας ενοχλούσε.



 ΣΚΥΛΙΑ ΣΚΥΛΙΑ ΣΚΥΛΙΑ



Αναγνώστες μου όπως καταλαβαίνετε δεν το υπέγραψα αυτό το πρακτικό, αρνήθηκα να το υπογράψω γιατί θα καταπατούσα τον όρκο που έδωσα όταν πήρα το πτυχίο μου από το παιδαγωγικό. Kαι είμαι ο μόνος που το έκανε αυτό, που δεν το υπέγραψε. Θα τα βγάλω στην φόρα όλα σε λίγους μήνες εάν μπορέσω να νοικιάσω και σπίτι και να συγκεντρωθώ στην δουλειά που έχω να κάνω. Σκυλιά κάνατε μέχρι και ολόκληρο σύλλογο διδασκόντων για τα πρακτικά που σας ζητάω. Σύλλογο διδασκόντων για να αποφασίσετε αν θα μου επιδώσετε ή όχι δημόσια έγγραφα που σας τα έχω ζητήσει με 500 γραπτές αιτήσεις και έχω ενημερώσει και τους πάντες από το σύμβουλο, τον διευθυντή εκπαίδευσης μέχρι το πειθαρχικό του υπουργείου. Τι κάνετε όλοι εσείς που σας έχω ενημερώσει καθίκια σε όλα τα γραφεία; Την πήρατε ένα τηλέφωνο την παλιοβρωμιάρα να μου δώσει τα πρακτικά;  Όχι ανταλλάσετε εμπιστευτικά πρωτόκολλα μεταξύ σας... Εσύ Παπαγεωργίου είπες ότι θα μου τα έδινε τα πρακτικά όταν σε συνάντησα πρώτη φορά. Δεν μου τα έδωσε όπως βλέπεις Παπαγεωργίου!

Tσιαβίκου πόσες φορές ήρθα στο υπουργείο Παιδείας στο πειθαρχικό στο γραφείο 1012 να σου πω ότι συνέβαιναν πάρα πολύ άσχημα πράγματα στα παιδιά για αυτό τα θέλω τα πρακτικά. Το μόνο που είχες να μου πετάξεις είναι να προσέχω τι γράφω στην ιστοσελίδα μου και δεν πήρες καν το χαρτί που σου έδινα για να μπεις μέσα να την δεις. Σας ενημέρωσα όλους ότι είμαι πάρα πολύ άσχημα στην υγεία μου είτε προφορικά είτε με έγγραφα ιατρικά, σας το έλεγα ότι συνέβαιναν άσχημα πράγματα στα παιδιά για αυτό τα θέλω τα πρακτικά και εσείς την κάνατε αναίσθητοι; Άνοιξα μέχρι και το blog για να δείτε τι συνέβαινε στο σχολείο. Και εσείς τι κάνατε; Τίποτα! Θα σας φτιάξω όλους μην ανησυχείτε! Όλους δεν θα μείνει κανένας που να μην τον καταστρέψω! 


Θα ταρακουνήσω το στερεό έδαφος κάτω από τα πόδια σας
Θα σας κάνω να πάθετε ανεξέλεγκτη νευρική κρίση...
Θα σας κάνω να απελπιστείτε και να στεγνώσει το στόμα σας
Voodoo θα κάνω σε όλους σας! 
Και θα 'χω και τον Nick Jonas να με αγκαλιάζει όταν θα σας το κάνω.


Κάθαρμα Παπαγεωργίου με φώναξες τώρα στο γραφείο σου για να προστατέψεις την Περαχωρίτη; Να μου πεις να διαγράψω τις αναφορές στην ιστοσελίδα μου για να την βγάλει καθαρή ο παιδόφιλος και τα σκυλιά που τον κάλυπταν. Κάθαρμα κάθαρμα. Καταγγέλλω ότι κακοποιούσαν σεξουαλικά μαθητές και αυτό που είχες να μου πεις ήταν ότι εγώ με τον τρόπο που το κάνω και κινούμαι ίσως υποπέσω σε πειθαρχικό παράπτωμα και ότι θα πρέπει να κινηθώ θεσμικά. 

Θεσμικά έτσι; Για να τα κουκουλώσετε. Το κάθαρμα ο διευθυντής εκπαίδευσης της Ά Αθήνας διάβασε στο blog μου, διάβασε για αυτά που γίνονταν στους μαθητές και είχε το θράσος να μου πει στις 5/12 που με κάλεσε ότι πρέπει να κινηθώ θεσμικά και όχι όπως το κάνω τώρα. Θεσμικά για να τα καλύψουν όλα καταλάβατε αναγνώστες; Κινηθείτε εσείς θεσμικά του είπα κάντε μου και πειθαρχικό άμα θεωρείτε ότι έχω υποπέσει σε κάποιο παράπτωμα. 

Δεν με ρώτησε για αυτά που γίνονταν στους μαθητές όπως νόμιζα εγώ ότι θα κάνει. Νόμιζα ότι θα με καλούσε για να το διερευνήσει το θέμα, για τους μαθητές. Όχι με κάλεσε για να καλύψει τα σκυλιά. Βέβαια εγώ του τα είπα από μόνος μου όσα καταγγέλλω και εδώ αλλά αυτός συνέχισε με το θέμα της ιστοσελίδας... Αυτό τον καίει τον Παπαγεωργίου να καλύψει τους υφισταμένους δημοσίους υπαλλήλους και όχι που κακοποιούν σεξουαλικά μαθητές στα σχολεία. 

Eίμαι σίγουρος ότι τώρα θα μου δώσετε και την πισώπλατη μαχαιριά... Ξέρεις ποια είναι αυτή... Δεν με εκπροσωπεί κανένας Παπαγεωργίου. Κινούμαι αυτοβούλως. Και δεν πρόκειται να το σταματήσει τίποτα και κανένας, γιατί υπάρχουν έντυπα πειστήρια χιλιάδων χρόνων για αυτά που θα γίνουν τώρα... Ρώτα και τους House Twins Παπαγεωργίου που προσεύχονται σε εμένα, που τους έχω βάλει πρώτη μούρη στο καβούρι κάτω από τον Βάγγελη τον Παπαθανασίου. Παιδιά σας το υποσχέθηκα εσάς όταν επικοινωνήσαμε μέσω της ραδιοφωνικής εκπομπής του Πέταση το 2012 ότι θα σας έχω πρώτη μούρη στο Kαβούρι!

P.S. Τσιαβίκου σήμερα αφού ανέβασα αυτό το άρθρο πήγα στην Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Τους έδωσα τα στοιχεία μου και τους ενημέρωσα για την ιστοσελίδα μου. Ούτε να προσέχω τι γράφω μου είπαν ούτε να σβήσω τις αναφορές όπως ο Παπαγεωργίου. Μου είπαν ότι πρέπει να αποσυμπιεστώ και εγώ δεν βρίσκω άλλο τρόπο να αποσυμπιεστώ αυτή την στιγμή παρά μόνο μέσω της ιστοσελίδας μου.