Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

Σας γαμάει όλους ο Δίας (2)

Τα σκυλιά τρωγόντουσαν μεταξύ τους... όλα τα προηγούμενα χρόνια πριν πατήσω το πόδι μου εγώ εκεί μέσα και είχαν καλέσει πολλές φορές την αστυνομία στο σχολείο. Πως να μονιάσουν τα σκυλιά μεταξύ τους; Δάγκωναν το ένα το άλλο όλα τα προηγούμενα χρόνια. Απλά όταν πάτησα εγώ το πόδι μου εκεί με βρήκαν εύκολο στόχο και συνενώθηκαν εναντίον μου... Eίμαι και εγώ just a sucker for pain και κατέληξα τελευταία στιγμή σε αυτό το σχολείο.


Φανταστείτε ότι είπε θεούσα μέσα στο σύλλογο ότι ήταν η πιο ήρεμη χρονιά τους. Φανταστείτε τι γίνονταν τα προηγούμενα χρόνια... Αυτοί τσακώνονταν για την θέση ισχύος να έχετε υπ'όψιν. Όχι για ουσιαστικά θέματα όπως την συμπεριφορά προς τα παιδιά. Σε αυτό συμφωνούσαν όλοι ότι τα παιδιά πρέπει να τα ματώνουμε... Ο Φάκας με τον κολλητό του τον Πούλλακκο που λέτε ήθελαν να βγουν διευθυντής και υποδιευθυντής και μάλιστα πήραν περισσότερες ψήφους από την παλιοβρωμιάρα αλλά τους πέρασε αυτή από τα μόρια που είχε λόγω των τυπικών προσόντων. Ο Πούλλακκος πείσμωσε που δεν βγήκε ο κολλητός του διευθυντής και απέσυρε την υποψηφιότητα του για υποδιευθυντής και έτσι μας προέκυψε υποδιευθύντρια η άλλη η περιπτωσάρα η Πόρνη της Βαβυλώνας... Δεν  χρειάζεται να ζεις τελικά στο Ντιτρόιτ για να γνωρίσεις φίδι ανακόντα σαν την Πόρνη της Βαβυλώνας... Αρκεί μια βόλτα μέχρι την Δάφνη.