Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

Ξεφτίλα Άδωνι!

Παλιοξεφτίλα! Ώστε ξεφτιλίζονται οι βουλευτές αν πάρουν το λεωφορείο και το τρένο ε;
           
Όπως τόσα χρόνια έπαιρνα τα λεωφορεία και το μέτρο, έτσι και τώρα θα εξακολουθώ να τα παίρνω!

Θέλω να δω τώρα που μέσα στα λεωφορεία, θα μου λένε όλοι καλά λόγια (εκτός από τις παλιοβρωμιάρες τις θεούσες, να τα λέμε αυτά) πως θα νιώθεις εσύ μέσα στο πολυτελές αυτοκίνητο που σου παρέχει η Βουλή! Δεν θα νιώθεις ξεφτιλισμένος, παλιοξεφτίλα; Δεν θα νιώθεις ξεφτιλισμένος;

Που πήγε το σκυλί ο ελεγκτής και σκότωσε το παλικαράκι επειδή δεν είχε εισιτήριο... Είχε ανοίξει βεντέτα μαζί του το σκυλί για το 1,40 που χάνει αυτό το γαμημένο το κωλοκράτος από τα εισητήρια. Δείτε εδώ στον παρακάτω σύνδεσμο:

Βεντέτα είχε ανοίξει ο ελεγκτής με τον Θανάση.

Παλιοβρωμιάρα, στην φιδοφώλια, που ήμουν πέρυσι μέχρι τον Ιούνιο μαζί σου, μαζί και με την όμορφη την Γιούλη και με τον όμορφο τον Κωνσταντίνο  κατηγορούσες τους Έλληνες επειδή δεν χτυπάνε εισιτήριο στα μέσα μαζικής μεταφοράς και τους έλεγες διεφθαρμένους για αυτό τον λόγο! Παλιοβρωμιάρα αν ακόμα δεν κατάλαβες ποιος είμαι, ένα θα σου πω! Θα σου εξηγήσω από αυτήν την ιστοσελίδα ποιες παλιοβρωμιάρες σαν του λόγου σου ευθύνονται για την παρακμή του αστικού πολιτισμού. Το βιβλίο του Κονδύλη που μου 'χες κάνει δώρο στα γένεθλιά μου το θυμάσαι;

Έχουμε γίνει μια αμαρτωλή πόλη

Μπρορείτε να χτίσετε ένα φρούριο με ασπίδα τις πεποιθήσεις σας
Και να αγγίξετε το χάσμα καθώς πέφτουμε όλοι μαζί στην χαράδρα

Αλλά να το ξέρετε εγώ θα την σταματήσω την πτώση
Δεν μπορώ να πιστέψω όταν δεν μπορώ να εμπιστευθω κανέναν
Όλες οι θεωρίες σας θα μετατραπούν σε σκόνη
Και θα μείνει μόνο η αλήθεια που τόσους αιώνες προσπαθείτε να κρύψετε

Θα την καταστρέψω μια για πάντα αυτή την πόλη των παραισθήσεων
Θα σπάσω τα τείχη προς τα κάτω
Γιατί το μόνο που έχω να αντιμετωπίσω είναι να δικαιολογήσω
τις αιτίες για τις οποίες θα το κάνω με το ίδιο το αιματοβαμμένο χέρι σας



Πες και στης Λενιώς παλιοβρωμιάρα ότι θα της το εξηγήσω και αυτηνής το όνειρο που είδε! Γιατί δεν τα έβλεπα μόνο εγώ τα όνειρα σε αυτή τη ζωή! Και εγώ θα της το εξηγήσω και ο Εξηντάρης! Θα συνεργαστούμε! Γιατί εσένα Εξηντάρη η Λενιώ από αυτά που είδε σου είπε ότι αφορά το δικό σου κομμάτι, αυτά που είδε δηλαδή  να γίνονται μέσα στην τάξη ... Δεν σου είπε τι είδε να γίνεται μέσα στο γραφείο των δασκάλων... Αυτό το κομμάτι θα το αναλάβω εγώ! Εξηντάρη θυμίσου τι έλεγες στην Λενιώ όταν ήσουν πρώτη δημοτικού! Για θυμίσου... Θα τα βγάλω και εγώ στον αέρα σε λίγο καιρό... Αλλά θυμίσου τα και εσύ! Ξέρεις τι είχε πει η κ.Λένα μέσα στο γραφείο διδασκόντων Εξηντάρη; Ότι δεν θα μπορούσε να αναπτύξει ποτέ συναισθήματα για τα παιδιά... Ε βέβαια έτσι είναι σε μεγάλο ποσοστό οι δάσκαλοι στην Ελλάδα! Τα παιδιά τα βλέπουν σαν χρήμα. Δημοσιουπαλληλική νοοτροπία. Ο μισθουλάκος να πέφτει κάθε μήνα, βρέξει χιονίσει και στο λεμουνάκι μας για το πως νιώθουν τα παιδιά.
Συμβολικά όνειρα βλέπαμε για αυτά που θα συμβούν τώρα οι περισσότεροι. Είχα δει πάρα πάρα πολλά συμβολικά όνειρα στη ζωή μου και ειδικά τα τελευταία περίπου πέντε χρόνια. Μπορεί να γράψω άμα προλάβω, γιατί τώρα γίνεται ένας χαμός με άλλα ζητήματα πιο σημαντικά, κανένα άρθρο και για αυτά. Αν και για να πω την πλήρη αλήθεια κάποια από τα όνειρα που είδα βγηκάν καρμπόν, όπως τα είδα στον ύπνο μου και στη ζωή, όταν ήμουν ξύπνιος. Οπότε δεν είμαι και τόσο σίγουρος ποια από αυτά τελικά είναι συμβολικά και ποια είναι για να συμβούν στην ζωή όταν θα είμαι ξύπνιος ακριβώς όπως τα έβλεπα και όταν κοιμόμουν... Θα δείξει! Γίνεται ένας χαμός, ένας πανικός στην ζωή μου και προσπαθώ και εγώ να τα βάλω σε μία τάξη μέσα στο μυαλό μου.

Έλληνες τέρμα! 


Κoμμένα τα εισιτήρια στα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη που είναι δημόσια! Τέλος αυτός ο παραλογισμός. Τα μέσα μεταφοράς πρέπει να είναι ελεύθερα για τους πολίτες. Τέλος! Δεν θα το κάνετε για μένα! Τέλος! Μόνο και μόνο για το παλικαράκι που σκοτώθηκε άδικα.Θα το κάνετε για αυτό το παλικαράκι:

               

Δεν θα ξαναχτυπήσει κανείς εισιτήριο στην Αθήνα και στην Θεσσαλονική! Χαιρετώ και το παλικάρι με τα γένια και το πορτοκαλί μπλουζάκι που συνάντησα μέσα στο μετρό κατά τα τέλη Αυγούστου και τα έβαλε λίγο με τους ελεγκτές.  Με θυμάσαι; Σου είπα ότι κανείς δεν θα πληρώνει εισιτήριο σε λίγο καιρό και να μοιράσεις και εσύ το φως! Με ρώτησες ποιο φώς; Και σου είπα τότε ότι θα καταλάβαινες γιατί στο λέω σε περίπου δύο μήνες! Να είσαι καλά όπου και αν είσαι όμορφε! Συγνώμη που άργησα να το δημοσιοποιήσω το blog μου αλλά εκτός του ότι με διεκοψάν βιαίως κλεινοντάς με στο Δαφνί όπως θα διαβάσεις σε επόμενα άρθρα, ακόμα δεν είχε ωριμάσει ο χρόνος για αυτό...

Όποιος την λέει  στους ελεγκτές πάντως και αρχίζει να τους μπινελικώνει αγρίως προφορικά, εκεί έξω από το διαδίκτυο στα μέσα μαζικής μεταφοράς θα είναι σίγουρα όμορφος και όμορφη. 

Χαιρετώ και εκείνη την κυριούλα που συνάντησα όταν μόλις είχα φύγει κρυφά από το σπίτι στις αρχές του 2012 και σηκώθηκα από την θέση μου και φώναξα είμαι αυτός που θα αδυνατίσει και μόλις μετακόμισα και με κοίταξε με πάρα πολύ απορημένο βλέμμα, δικαίως η κυριούλα!

Χαιρετώ και μια κυρία που όταν ήμουν φοιτήτης στο μεταπτυχιακό, στο λεωφορείο, μέσα στην Πανεπιστημιούπολη, τσακώθηκα με τον ελεγκτή για να την υπερασπιστώ επειδή θα της έβαζε πρόστιμο μόνο και μόνο επειδή είχαν περάσει 1-2 λεπτά από το 90λεπτο που διαρκεί το εισητήριο. Νομίζω της είχα πει να κινηθεί και νομικώς ή να πάει στον Συνήγορο του Κοπρίτη γιατί ο ελεγκτής ήταν πολύ προσβλητικός!

Χαιρετώ και έναν άλλο κυριούλη που με είδε μία μέρα στην στάση την πρώτη της Ιασωνίδου ανεβαίνοντας προς Άνω Γλυφάδα, εκεί που είναι και ένα δημοφιλές εστιατόριο  και μόλις με είδε μου είπε σε ξέρω από κάπου; Με ξέρεις και εσύ όμορφε, γιατί όμορφος θα είσαι για να με θυμήθηκες πριν γίνω διάσημος, με ξέρεις γιατί τόσους αιώνες ήμουν φύλακας αγγελός σου.

Για βγείτε όσοι με συναντούσατε στα μέσα μαζικής μεταφοράς τόσα χρόνια, γιατί είστε και άλλοι και πείτε το και εσείς! Φράγκο δεν είχα! Ούτε για αυτοκίνητο, ούτε για μηχανάκι.

Και τώρα που μάλλον θα πλουτίσω πάλι θα κυκλοφορώ ανάμεσα σας όμορφοι στα μέσα μεταφοράς και θα βλέπω τι γίνεται! Θέλω να βλέπω που θα μπινελικώνετε άγρια τους ελεγκτές όλοι μαζί. Να ακούσουν το βουητό της κατσαρίδας στον εγκεφαλό τους και αυτοί! Να τους τρυπήσετε το μυαλό! Μόνο στα clubs το βράδυ, που δεν έχει και συγκοινωνίες, θα πηγαίνω με τις λιμουζίνες.

Σαν τους fans του Κωνσταντίνου Κουφού θα κυκλοφορώ με λεωφορεία και βανάκια μαζί με εσάς, τα μεγάφωνα και τα ηχεία στο τέρμα με τα τραγούδια του blog και μετράμε αντίστροφα 5 4 3 2 1 για να βρεθούμε με τους φωτεινούς μας φίλους μας από ψηλά!
               

Όσο για τις άλλες πόλεις στις οποίες τα μέσα μεταφοράς είναι ιδιωτικά, λίγη υπομονή! Σύντομα όταν κατέβουν οι φίλοι μας από ψηλά, θα έχουμε και ελεύθερη ενέργεια και θα έχουμε και την τεχνολογία, ώστε να υπάρχουν παντού ελεύθερες μεταφορές.

Λίγη υπομονή φίλοι μου, λίγη υπομονή εκεί στις άλλες πόλεις!

Λίγη υπομονή όλοι παιδιά! Βρισκόμαστε λίγο πριν το τέλος!  Ξέρετε πόση υπομονή έκανα για να σας δω τώρα να γελάτε όλοι; Ούτε χίλιες μέρες, ούτε χίλια χρόνια! Χίλιους αιώνες σας έβλεπα να υποφέρετε μέσα στο σκοτάδι και τον πόνο και μάτωναν τα φτερά μου.


P.S. Κοιτάξτε παλιοξεφτίλες Έλληνες πολιτικοί μην τυχόν και βάλετε ηλεκτρονικό εισιτήριο και μπάρες όπως το σκέφτεστε στα Μέσα Μεταφοράς. Αν το κάνετε αυτό θα σας καταστρέψω τελείως τους Έλληνες πολιτικούς όπως και τις θρησκείες. Θα βοηθήσω όλους τους πολιτικούς του πλανήτη και εσάς θα σας καταστρέψω άμα βάλετε μπάρες στα Μέσα Μεταφοράς. Το καταλάβετε; Θα βρεθείτε όλοι φυλακισμένοι σε φυλακές υψίστης ασφαλείας στην απομόνωση και σε πλήρη ένδεια. Και εσείς και τα παιδιά σας και τα δισέγγονα σας. Θα σας πάρω και τα σώβρακα με ειρηνικές πάντα ενέργειες γιατί θα έχω πολλούς συμμάχους σε λίγο καιρό εκεί έξω. Και δικαστικούς και δικηγόρους και νομικούς. Θα σας πατήσω κάτω άμα το κάνετε αυτό, θα σας λιώσω! 

Αυτή την προειδοποίηση την είχα γράψει το 2016 για τους πολιτικούς.  Αφού δεν πήρε ακόμα δημοσιότητα το blog μου τώρα το 2019 θα απευθύνω δεύτερη προειδοποίηση και με κόκκινα γράμματα. Τις μπάρες που ξεκίνησαν να λειτουργούν πριν πάρει δημοσιότητα το blog μου, θα τις ξηλώσετε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Δηλαδή από τη στιγμή που θα το πει ο πρώτος παρουσιαστής στην τηλεόραση, σας δίνω περιθώριο 2 χρόνια για να ξηλώσετε τις μπάρες και να αφήσετε ελεύθερα και δημόσια τα μέσα μεταφοράς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για αρχή. Και βλέπουμε τι θα γίνει σταδιακά και με τις άλλες μεγάλες πόλεις. 

Αυτό δεν είναι μία έκκληση ή μία προειδοποίηση απλώς αλλά μία απαίτηση εκ μέρους μου. Το απαιτώ! Και είναι το πρώτο πράγμα που απαιτώ να πράξουν οι πολιτικοί. Τώρα επειδή δίνω και μία διορία ως προς αυτό, το επαναλαμβάνω, ότι αν το χρονικό περιθώριο των δύο ετών ξεπεραστεί και δεν έχει υλοποιηθεί το αίτημα μου τότε θα σας καταστρέψω όλους πλήρως.