Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2015

H ζωή μου αφού άνοιξα το blog...

Όσα αναφέρω εδώ θα τα διαβάσετε πιο αναλυτικά σε μελλοντικές αναρτήσεις αλλά αφήνω αυτό το άρθρο με τα κύρια σημεία όσων συνέβησαν μετά τον Ιούλιο του 2012, όπως τα έγραψα το φθινόπωρο του 2015 για να έχω και εγώ και εσείς ένα μπούσουλα...
  • Έπιασα δουλειά μόνιμος στο δημόσιο...
  • Ο stalk-ογερος ήρθε και με ξαναβρήκε, μετά τον πήρε η μάνα μου τηλέφωνο και έγινε το σώσε... Και από τότε δεν με ξαναπείραξε...
  •  Νοσηλεύτηκα για ενάμιση μήνα στο Αιγινήτειο για να αντιμετωπιστεί η συναισθηματική διαταραχή ή αλλιώς διπολική διαταραχή(μανιοκατάθλιψη) που έχω...
  • O Aντώνης μου έφαγε όλα τα λεφτά και μετά με παράτησε...  Η πλήρης απογοήτευση.... Το χειρότερο όμως δεν είναι ότι με παράτησε. Το καταλαβαίνω αυτό να θέλει να ανέβει πάνω στην οικογένειά του στην Ρουμανία. Το χειρότερο είναι ότι έδωσα και την ψυχή μου για αυτόν και αυτός ξέρετε τι έκανε μόλις μου τέλειωσαν τα χρήματα; Με σκυλοέβρισε αυτό έκανε!
  • Έπαθα κατάθλιψη επειδή δεν πραγματοποιήθηκε τίποτα από ότι πίστευα στην αρχή,όπως ότι θα πάρει γρήγορα δημοσιότητα το blog  πάνω στον ενθουσιασμό στην φάση της μανίας δηλαδή,  και ξαναπήρα όλα μου τα κιλά και παραπάνω. Είμαι αγχωμένος και μόνος και αυτό με κάνει να το ρίχνω στο φαγητό. Μόνο εκεί βρίσκω διέξοδο.
  • 110 κιλά έφτασα το καλοκαίρι φέτος.
  • Και το πρόβλημα στο συκώτι επιδεινώθηκε. Έχω αυξημένου βαθμού λιπώδη διήθηση, στεατοηπατίτιδα και πλέον υπάρχει και διόγκωση ήπατος, και σε λίγο καιρό ίσως πάω για κίρρωση με αυτά και με αυτά...Έχω σαπίσει... Ορίστε και εικόνα για το πως είμαι και η γνωμάτευση από τους υπερήχους καθώς και ένα δείγμα τους.





  • Και αυτοί οι γιατροί με έχουν φουσκώσει στα φάρμακα σε όλη μου την ζωή. Μία για την ελκώδη κολίτιδα, μία για την διπολική διαταραχή. Ψυχοφάρμακα που με το ζόρι με βάζουν να τα παίρνω οι δικοί μου... Αν ήταν επιλογή μου δεν θα έπαιρνα τίποτα. Αφού όταν δεν τα πήρα για λίγο τώρα τον Σεπτέμβρη και το ανακάλυψαν, η μάνα μου αφηνίασε και πλάνταξε στο κλάμα. Mόνο και μόνο το γεγονός που με βάζουν οι γονείς μου με το ζόρι να παίρνω ψυχοφάρμακα με κάνει να έχω ανάμικτα συναισθήματα για αυτούς. Κάποιες φορές νιώθω πολύ μεγάλο θυμό.
  • Εκτός από την παχυσαρκία, για το θέμα του συκωτιού, ξέρετε τι είναι να παίρνεις χάπια κάθε μέρα από 12 χρονών; Έκοψα τα χάπια της ελκώδης μόνος μου, παίρνω για την διπολική τώρα... ε πόσο να αντέξει αυτό το συκώτι πια! 
  • Φυσικά το abilify που παίρνω μπορεί από μόνο του να σου προκαλέσει αύξηση βάρους. Μέχρι και διαβήτη μπορεί να σου προκαλέσει. Για δείτε χαρακτηριστικά τους παρακάτω δύο συνδέσμους για κάποιες από τις παρενέργειες του abilify...

Αbilify sides effects can be scary                        
http://www.yourlawyer.com/topics/overview/abilify           

Και αν όλα αυτά σας φαίνονται υπερβολικά πηγαίνετε στην ίδια την επίσημη ιστοσελίδα του abilify να δείτε τι λέει:

https://www.abilify.com/
























Τα αντιψυχωτικά όπως το abilify μπορούν να προκαλέσουν εκτός των άλλων πρέπει να γνωρίζετε μέχρι και μείωση του όγκου του εγκεφάλου.  

Antipsychotic drugs could shrink patients brain        

Honey they shrunk my brain                                  
  • Και έπαιρνα στην αρχή την υπερβολική δόση των 30mg εώς ότου έπεσα στα 10mg που και πάλι μεγάλη είναι... Αφού κυκλοφορεί στο εμπόριο και η δόση των 2mg στο εξωτερικό βέβαια. Τι να λέμε όμως τώρα το συκώτι μου έχει καταστραφεί από τα φάρμακα και την παχυσαρκία... Εκτός  των άλλων πάντως πρέπει να σας εξομολογηθώ πως όταν έπαιρνα την δόση των 30mg ήμουν και σαν ζόμπι και είχα παρενέργειες όπως τρέμουλο στα χέρια δεν μπορούσα να καθίσω καλά, ακαθισία δηλαδή και μου έρχονταν και πολύ έντονος βήχας σαν να πνίγομαι και να κάνω εμετό ταυτόχρονα από το βήχα....Σχετικά με την ακαθισία αλλά και την όψιμη δυσκινησία παρενέργειες των ψυχοφαρμάκων και τα δύο μπορείτε να δείτε εδώ 
https://en.wikipedia.org/wiki/Akathisia
https://en.wikipedia.org/wiki/Tardive_dyskinesia
  • Πάντως αν πάθω κάτι λόγω του συκωτιού ή οποιασδήποτε άλλης πάθησης αυτό το blog θα συνεχίσει να υπάρχει και θα επιτελέσει ότι είναι να επιτελέσει κανονικότατα. Έχω προγραμματίσει για το μέλλον αρκετές αναρτήσεις που έχω γράψει εδώ και καιρό. Οπότε ακόμα και αν "εξαφανιστώ" όλα θα πάνε καλά για εσάς. Μην ανησυχείτε!
  • Αλλά θα τα χάσω τα κιλά μου! Από τον Ιούλιο και μετά φέτος  το έχω ρίξει στο περπάτημα.Μιλάμε για πολύ περπάτημα. Ξεκινάω από το Σύνταγμα παίρνω όλη την Βουλιαγμένη και φθάνω πίσω Ελληνικό με τα πόδια! Και τα αποτελέσματα; Έχασα 10 κιλά μέσα στο καλοκαίρι. Είμαι πάλι στα 100 τώρα. Παίρνω όλη την Βουλιαγμένης με τα πόδια το καλοκαίρι που λέτε ακούγοντας μουσική με τα ακουστικά στα αυτιά. Πως νομίζετε θα ήξερα όλα τα τραγούδια που έχω βάλει στο blog αν δεν περπατούσα 5ώρα με το ραδιοφωνάκι από το κινητό μου στα αυτιά.
  • Βέβαια όπως θα δείτε στις αναρτήσεις του 2016 και αυτό το τελευταίο σημείο το προσθέτω στην ανάρτησή μου τώρα το Φθινόπωρο του 2016 έπιασα δουλειά την τελευταία χρονιά σε μία φιδοφωλιά και αυτό με άγχωσε και με στενοχώρησε πάρα πολύ και συν της άλλης είχα φοβερά προβήματα και μέσα στο σπίτι μου, με τους γονείς μου και έτσι ξαναπήρα αρκετά κιλά... 
Το άγχος και η μοναξιά φέρνουν πάχος και το πάχος φαίρνει fame!

Παρεπιμπτόντως έχω και θυρεοειδή...

Συναισθηματική(διπολική) διαταραχή λοιπόν...Δεν αντιλέγω ότι όλα όσα έγιναν τον Νοέμβριο του 2011 και για 3 ακόμα μήνες μπορεί να ήταν ένα επεισόδιο μανίας...που ένιωθα όλη αυτό τον ενθουσιασμό, που έδωσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα όλα μου τα χρήματα στον Αντώνη, που χρησιμοποίησα σκληρές εκφράσεις για όλους αυτούς που με ταλαιπώρησαν στη ζωή μου ή ταλαιπώρησαν όλο τον ελληνικό λαό...αλλά παράλληλα ισχύουν και τα υπόλοιπα. που αναφέρω στο blog. Είναι θέμα οπτικής ή ερμηνείας μάλλον...