Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Δεν μου αρέσουν τα gay parade!

Kαι όχι μόνο  τα gay parade! Γενικά δεν μου αρέσουν όλες οι παρελάσεις και διαδηλώσεις κάθε είδους! Γιατί μας ταλαιπωρούν πάρα πολύ τους πολίτες. Οι παρελάσεις εθνικών εορτών είναι κατάλοιπο φασιστικού στρατοκαβλισμού και οι διαδηλώσεις και οι πορείες διαμαρτυρίας κατάλοιπο αριστερού κάλου στον εγκέφαλο που δεν πετυχαίνουν και κανένα στόχο από αυτούς που υποτίθεται ότι θέλουν να πετύχουν και το μόνο που κάνουν είναι να μας ταλαιπωρούν.

Πλην των βίαιων επεισοδίων που καμιά φορά δημιουργούνται σε αυτές κλείνουν κάθε τρεις και λίγο οι δρόμοι, εμποδίζεται η ελεύθερη μετακίνηση των πολιτών, ακινητοποιούνται τα μέσα μεταφοράς και παγώνει και η αγορά του κέντρου. Για δείτε και τον παράκατω σύνδεσμο. Μιλάμε για μεγάλη παράνοια...11.000 διαδηλώσεις πέτυχαν τίποτα;

Σε 6 χρόνια μνημόνιο ζήσαμε 11.045 διαδηλώσεις στο κέντρο της Αθήνας

Πάντως τα gay parade είναι και αυτά μία βλακεία! Δεν έχω πάει ποτέ και μόνο που βλέπω τις εικόνες με πιάνει μια αναγούλα...

 Είναι για τον ροζ τον φούτσον.

Δεν μου αρέσουν όλες αυτές οι σαχλαμαρίτσες και τα καρναβάλια εκ μέρους  των ακτιβιστών της gay κοινότητας. Λοιπόν... θα τ' ακούσετε όλοι τα κάλαντα!



Μια αγκαλιά δεν είναι πρόκληση όπως λέω και σε προηγούμενο άρθρο μου. Θέλω όταν είμαι με τον άνθρωπο που αγαπώ στο δρόμο να τον αγκαλιάζω ελεύθερα. Είναι κάτι όμορφο και για εμένα και για τους γύρω.

Αλλά θεωρώ  καρακιτσαριό όλες αυτές τις εικόνες μέρα μεσημέρι στην Αθήνα!



Δηλαδή ωραίο και πολύ διασκεδαστικό είναι να πας να δεις μια drag queen σε ένα ιδιωτικό χώρο σε ένα club ή σε ένα μαγαζί ή ακόμα και σε μια εκδήλωση, σε μια συναυλία ή και σε ένα τηλεοπτικό show.



Αλλά τι νόημα έχουν αυτές οι παρελάσεις;  Δεν προσφέρουν τίποτα σε κανέναν και δεν πετυχαίνουν όπως το στόχο τους. Δηλαδή και στα καρναβάλια θα ήταν δευτέρας κατηγορίας θέαμα... Το πιο σημαντικό όμως όπως είπαμε είναι ότι δεν λύνουν κανένα πρόβλημα. Ίσα ίσα τα επιτείνουν τα προβλήματα… Τα επιτείνουν τα προβλήματα!

Από την άλλη βέβαια αντιπαθώ ακόμα περισσότερο το παπαδαριό που τα βάζει με τα gay parades όχι για λόγους αισθητικής αλλά επειδή είναι κρυφές σκοταδόψυχες υποκρίτριες. Βρε Άνθιμε βρε σκοταδόψυχε η χώρα καταρρέει. Άνθρωποι δεν έχουν να ταΐσουν τα παιδιά τους. Έχουν διαλυθεί τα πάντα και εσένα σε ενόχλησαν τα gay parades.

Πότε θα καταλάβει το παπαδαριό ότι ο Θεός δεν είναι ρατσιστής και τον μόνο που τον νοιάζει πως συμπεριφερόμαστε ο ένας στον άλλο; To αν οι πράξεις μας πληγώνουν τον διπλανό μας. Διαπράττετε πνευματικό έγκλημα. Αν δεν συμμορφωθείτε τελειώσατε. Αμαρτωλός είσαι εσύ και όλο το παπαδαριό! Εσύ που διαπράττεις πνευματικό έγκλημα!


Τι φοβάστε το παπαδαριό; Την αγάπη ή τον έρωτα φοβάστε που είναι ένας τρόπος επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων; Πότε θα κοιτάξετε να επιτελέσετε τα καθήκοντα σας; Είστε βουτηγμένοι μέσα στα σκάνδαλα, περιπλέκεστε με όλους τους εξουσιαστές, τους ευλογείτε όλους αυτούς που μας ρουφάνε το αίμα. Φιλανθρωπικό έργο σημαντικό δεν βλέπω να επιτελείτε και είστε και ρατσίστριες από επάνω. Θα πάτε στην κόλαση όλο το παπαδαριό!

Τώρα που ετοιμάζεται να γίνει η αρπαγή της εκκλησίας εσείς θα πάτε στην κόλαση! 
Εκεί που βρισκόμουν εγώ τόσα χρόνια... 

Αλλά τώρα να το ξέρετε εγώ θα πεθάνω από αγάπη και μετά θα Αναστηθώ ξανά...

Η αγάπη μου όπλο, που θα διαχωρίσει εμένα από εσάς 
και θα σας στείλει στην κηδεία των καρδιών σας