Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Δεν έχω κανένα κόμπλεξ...

... με όσα μου συνέβησαν στην εφηβεία.

Δεν μπορώ να πω ότι πιο μικρός δεν ήμουν κάπως στενοχωρημένος γιατί δεν ήξερα καν τι μου είχε συμβεί. Αλλά τώρα τα έχω βάλει όλα σε μία σειρά, σε μία τάξη και αγαπάω τον εαυτό μου έτσι όπως ακριβώς είναι. Ακόμα και τα κιλά μου πρέπει να τα χάσω για καθαρά ιατρικούς λόγους.

Tα παρουσιάζω όμως όσα έζησα και και τα προβλήματα της εφηβείας για να δείτε τι κοινωνία φτιάξατε. 

Από την μία μεριά οι κατηχητές, το παπαδαριό και η Τζάνη που με έκαναν να φοβάμαι να εκδηλώσω τα συναισθήματα μου και να ζήσω μια φυσιολογική ζωή, όταν ήμουν μικρός.

Και από την άλλη μεριά… από την άλλη μεριά οι αδελφές που το πρώτο πράγμα που κοιτάνε σε κάποιον είναι αν έχει τις αναλογίες του τελευταίου μοντέλου του οίκου Calvin Klein και το πρώτο πράγμα που ρωτάνε είναι πόση την έχεις...

Οι αδελφές το πρώτο και το τελευταίο πράγμα που σε ρωτάνε και που κοιτάνε είναι αυτά που αναφέρω και έχω δεχτεί μεγάλη απόρριψη στην ζωή μου. Μπείτε και σε ένα site γνωριμιών για gay για να τα δείτε από μόνοι σας τι επίπεδο δαπέδου έχουν οι 9 από τις 10 αδελφές. 

Και προφανώς για να μπορέσω να κάνω τον κύκλο μου μέσα στη ζωή και να ξεπεράσω κάθε φόβο, ρωτήστε την Μαρία την Τζάνη την αρχαιολάτρη να σας εξηγήσει τι ακριβώς  εννοώ όταν λέω  έκανα τον κύκλο μου μέσα στη ζωή και ξεπέρασα κάθε φόβο, έπρεπε να περάσω ότι πέρασα στην εφηβεία, και μετά να συναναστρέφομαι με αυτές, με τις αδελφές! Για να μπορέσω να ξεπεράσω κάθε μου φόβο και να φτιάξω αυτή την ιστοσελίδα ώστε να βοηθήσω όσο μπορώ εσάς τώρα.

Οι gay είναι πολύ πιο σκληροί στα ζητήματα της εμφάνισης για αυτό έπρεπε να παίξω αυτόν τον ρόλο σε αυτή την ζωή για να μπορέσω να ξεπεράσω όλους τους φόβους μου.

Και τώρα που κατάλαβα γιατί έγινε το κάθε τι που έγινε στην ζωή μου τα προηγούμενα χρόνια και αφού χάσω τα κιλά μου και βελτιωθεί η υγεία μου, μπορώ να προχωρήσω μπροστά χωρίς κανένα φόβο... Ποιος ξέρει... μπορεί και καμιά κοπέλα να καταφέρει να με κάνει straight! Δεν ξέρεις πως τα φέρνει η ζωή... Είναι όλο εκπλήξεις! 

Αυτή η ιστοσελίδα γενικά πάντως να ξέρετε θα είναι ο αντικατοπτρισμός της κοινωνίας που φτιάξατε, ανεξαρτήτως του τι είναι ο καθένας π.χ. gay ή straight ή πόσο σημαντική ή ασήμαντη θέση έχει μέσα σε αυτήν ή την ιδιότητα του...Εδώ θα μετράει μόνο το πως συμπεριφέρεσαι στον άλλο!
                                                                                                                                                               
Εδώ αδελφές και παλικάρια θα γίνουμε μαλλιά κουβάρια 
γιατί όλοι χρειάζονται έναν άνθρωπο δίπλα τους...