Κυριακή 6 Αυγούστου 2017

Τα αρχίδια μας τα δυο και ο Μεσαίωνας της επιστήμης(2)

Πάμε που λέτε τη πρώτη ημέρα μας δίνει ένα cd-rom με το περιεχόμενο και το πλήρες χρονοδιάγραμμα του μαθήματος και μας λέει «Από εδώ και μπρος θα σας παλουκώνω στις εβδομαδιαίες εργασίες και όποιος δεν μου την φέρει μέχρι τις 6 που ξεκινάει το μάθημα, δεν θα του βάζω βαθμό...». Ήταν που λέτε εκείνη η χρονιά που είχα τον Stalker, το ΙΚΑ, τα πρωτάκια και το μεταπτυχιακό ταυτόχρονα... και ξεχνάω που λέτε ένα πρωί την εργασία στο γραφείο μου ενώ την είχα κάνει και πάω στο μάθημα και του το λέω. Και του λέω, την έχω κάνει την εργασία και αμέσως μετά το μάθημα θα σας την στείλω με email…

Επείδη τον είχα καταλάβει τι αρχιδάκι ήταν του λέω δεν χρειάζεται να μου την βαθμολογήσετε αλλά να μου στείλετε μόνο το feedback, γιατί κάθε εβδομάδα μας έδινε ανατροφοδότηση για τις εργασίες που του δίναμε και ήθελα τουλάχιστον την ανατροφοδότηση, για να μην πάει χαμένος ο κόπος μου(γενικά σαν καθηγητής το αρχιδάκι ήταν πάρα πολύ καλος, και μας καθοδηγούσε καλά, και μακάρι να υπήρχαν 100 σαν αυτόν να βγάζουν τόση δουλειά στα πανεπιστήμια, όση αυτός, αλλά σαν άνθρωπος…).

Έρχεται η επόμενη βδομάδα τίποτα το αρχιδάκι, τα παίρνω και εγώ του κάνω φασαρία μέσα στο μάθημα, κάτι μου είπε για την μάνα του που ήταν στο νοσοκομείο αλλά δεν τον ένοιαζε γιατί λειτουργούσε σαν ρομπότ, και του λέω και εγώ, ε όχι άνθρωποι είμαστε θα ξεχάσουμε και μια φορά την εργασία, δεν είμαστε ρομπότ. Και πάω μετά και του κάνω γραπτή αναφορα, γιατί μου τον είχαν βάλει και σύμβουλο καθηγητή το αρχιδάκι!



Που λες Πρωτόπαπα άθεος είσαι και εσύ άθεος και ο Γιάννης ο Κουφόπουλος. Αλλά άθεος από άθεο έχει διαφορά. Και εσένα δεν θα βάλω την φάτσα σου στο blog μου γιατί σε σέβομαι να σου πω την αλήθεια, όποιος θέλει μπορεί να την βρει την φάτσα σου στο διαδίκτυο και μακάρι να υπήρχαν πολλοί καθηγητές σαν και εσένα στα ελληνικά πανεπιστήμια να κάνουν την δουλειά που κάνεις εσύ με τους φοιτητές σου με δημοσιεύσεις σε ξένα περιοδικά κτλ κτλ αλλά ότι θα τ' ακούσεις για να γίνεις άνθρωπος θα τ' ακούσεις!!!