Πέμπτη 20 Απριλίου 2017

To τελευταίο σενάριο

Λενιώ μπορεί να κάνω μια εξαίρεση μαζί σου και να μην σε χώσω εσένα μέσα επειδή μου είχες συμπαρασταθεί στο τέλος της χρονιάς και το εκτιμώ. Θα τα γράψω και τα καλά μην ανησυχείτε όλα τα θυμάμαι. Θα το πάρεις το μάθημά σου από τον Εξηντάρη εσύ τώρα που θα επιβεβαιώσει σε όλα τα μέσα ενημέρωσης τι γίνονταν στο σχολείο. Όταν βρισκόμουν ανάμεσα σας σε εκείνη την τελευταία γιορτή του συλλόγου γονέων, ανάμεσα σε εσένα και τον Γιώργο ένιωσα σαν να βρισκόμουν ανάμεσα σε πολύ παλιούς γνώριμους. Ποιος ξέρει τι έχουμε ζήσει σε προηγούενες ζωές. 

Τότε ήταν που μου είπες ότι ο Εξηντάρης σου είχε πει στην Ά Δημοτικού ότι "Δεν μου αρέσουν οι κανόνες σου!". "Θα φτιάξω το δικό μου σχολείο και θα βάλω τους δικούς μου κανόνες." Ναι βρε Γιώργο τώρα ήρθε η ώρα σας. Η ώρα να βάλετε εσείς τα παιδιά τους δικούς σας κανόνες. Τους κανόνες της αγάπης. Εξάλλου όπως μας έλεγε η θεούσα η φράουλα όταν μας ξεναγούσε στο Βυζαντινό μουσείο, ο Χριστός σαγήνευε την ανθρωπότητα με την αγάπη, με το ευαγγέλιο της αγάπης. Έτσι και εσείς τώρα η νέα γενιά θα σαγηνεύσετε όλο το σύμπαν με την αγάπη, με τον λόγο και τα έργα της αγάπης. 

Δεν ξέρω αν το θυμάσαι Λένα και εσύ Εξηντάρη... Κάποτε είμασταν χαμένοι σε ένα νησί και ζούσαμε διάφορες περιπέτειες άλλες φορές παίρνοντας τον ρόλο του κακού και άλλες τον ρόλο του καλού. Άλλες φορές πάλι τα μπλέκαμε αυτά τα δύο και δεν ξέραμε ποιος είναι ο καλός και ποιος είναι ο κακός...


Αποφασίσαμε όμως πριν κλείσουμε εντελώς τα μάτια μας να συναντηθούμε ξανά όλοι μαζί έχοντας μαζί μας ένα διαφορετικό σενάριο αυτή την φορά όπως και οι πρωταγωνιστές του Lost στην τελευταία σεζόν και να ξαναβρεθούμε όλοι μαζί μέσα σε μια εκκλησία για να θυμηθούμε και να ξεκαθαρίσουμε και κάποια πράγματα...

Πες της παλιοβρωμιάρας που λες Λένα να μου δώσει τα πρακτικά του συλλόγου διδασκόντων που τα έχω ζητήσει με αίτηση μου και για νομική χρήση εδώ και κάτι μήνες και δεν μου τα δίνετε για να μην σε χώσω και εσένα μέσα. Μέχρι και σε αυτό παρανομείτε. Να την γλυτώσεις εσύ και τρεις-τέσσερις ακόμα που συμπάθησα.

Η Εύη η Ντόκατζη θα την γλυτώσει που είπε και ένα καλό λόγο τώρα που ήρθα να ζητήσω τα πρακτικά, χαρά στην υπομονή σου μου είπε τώρα που μου έκανε καψόνια η φράουλα όπως μου είπε και ο Γιάννης ο Κουφόπουλος όταν του είπα ότι την περίμενα από τις 10 το πρωί μέχρι τις 4 το μεσημέρι για μια πρώτη προφορική απάντηση που μου έδωσε τότε. Ουουουου από υπομονή άλλο τίποτα Εύη μου σε αυτή την ζωή. Που να δεις μες στο ψυχιατρείο που μας κλείδωναν τα δωμάτια από τις 9:00 μέχρι τις 13:30 το μεσημέρι και από τις 17:00 μέχρι τις 21:00 το βράδυ και πήγαινα ώρες ατελείωτες πάνω κάτω το 50 μέτρων διάδρομο για να περάσει η ώρα. Ανεξάντλητη υπομονή Εύη μου.

Θα μπορούσα να την είχα ονομάσει και αλλιώς την ιστοσελίδα μου Εύη: Η οργή ενός υπομονετικού ανθρώπου θα ήταν ένας ωραίος τίτλος και θα ήταν ένα αγχωτικό θρίλερ εκδίκησης γεμάτο ένταση, σασπένς και συναρπαστικούς χαρακτήρες όπως λέει το αθηνόραμα ή όπως λέει ο Νίκος Αρώνης στην δική του κριτική  αυτή η ιστοσελίδα έρχεται να μας θυμίσει με έναν σκοτεινό αλλά και εκθαμβωτικό τρόπο, αφού παντρεύτηκα την νύχτα για να την δημιουργήσω, ότι τα πράγματα δεν είναι πάντα όπως δείχνουν και πως η ηρεμία και η ευγένεια δεν αποτελούν απαραίτητα και αδυναμία.

Και η Κριτσινέλια η Μαρία θα την γλυτώσει. Η Εύη και η Μαρία κλασσικές δασκάλες από αυτές που κάνουν την πάπια και δεν παίρνουν θέση σε τίποτα από όσα γίνονται στο σχολείο, παρόλα αυτά τις συμπάθησα. Έκαναν την πάπια παρόλο που δεν είναι πάπιες σαν την πάπια που είχε την άλλη Πέμπτη. Αλλά επειδή και την πάπια την συμπάθησα πολύ επειδή καταλαβαίνει τους gay και κατάλαβε και ότι ψάχνω κάτι ανθρώπινο τώρα που της είπα τον Σεπτέμβρη ότι θέλω μια αγκαλιά και είχαμε και πολύ καλή συνεργασία παρόλο που είναι πάπια θα την γλυτώσει και αυτή. Και ο Πασχάλης θα την γλυτώσει επίσης που είναι και νεαρός μπαμπάς και ήταν και ο μόνος που είπε κάτι υπέρ μου σε εκείνη την σκοτεινή συνεδρίαση που συζητούσαμε για τον Λεονάρδο τον Κωνσταντίνο και την συμμορία του γέλοτος. Πιέστε την εσείς οι πέντε να μου δώσει τα πρακτικά για να την γλυτώσετε!

Όλοι οι υπόλοιποι στην ψειρού! Μην νομίζεις ότι θα την γλυτώσεις εσύ υποδιευθύντρια Πόρνη της Βαβυλώνας μόνο και μόνο επειδή του κατσικώθηκες του αλλουνού στην Εύβοια. Και εσύ μέσα... Στο ψυχιατρείο δεν είχα τι να κάνω και τις μισές μέρες έγραφα για το σχολείο σας, απλά δεν τα έχω περάσει στον υπολογιστή ακόμα. Κάτι είναι και αυτό, είχα ένα ευχάριστο χόμπι. Μέχρι που τελείωσα και μετά έκανα πάνω κάτω τον διάδρομο. Τόμους ολόκληρους συμπλήρωσα εκεί μέσα για το σχολείο σας, τους μισούς αφιερωμένους σε εσένα Πόρνη της Βαβυλώνας. Θα φρίξει ο άνδρας σου μόλις τα διαβάσει και θα θέλει να κάνει παρέα μόνο με έμενα και με τον Τερεζάκη... Aκόμη και η Γεωργία η Φρίμη, το μικρό φιδάκι αγγελάκι μέσα. Γιατί από τον Οκτώβριο που είχαμε την τελευταία τηλεφωνική επικοινωνία με παράτησε και αυτή, δεν καταδέχονταν να μιλήσει μαζί μου όταν την παρακαλούσα να ξαναμιλήσουμε και ήταν μπροστά σε όλα και στην τελευταία συνεδρίαση με τον παιδόφιλο και έχει υπογράψει το πρακτικό ότι την ενοχλούν τα γέλια των 11χρόνων. Είναι και συνδικαλίστρια της αριστεράς η Φρίμη. Αυτά σου έμαθε η αριστερά και οι σπουδές σου στην ειδική αγωγή Φρίμη να σε ενοχλούν τα γέλια των 11χρόνων;

Με τους περισσότερους θα είμαι πολύ επιεικής, 11 χρονάκια στο Γεντί Κουλέ νομίζω αρκούν, αλλά κάνα δυο όπως η Περαχωρίτη και ο Πούλλακκος θα σαπίσουν και αυτοί στα κελιά τους, καλά όπως η Μπάκα όχι, δεν θα ψοφήσουν κιόλας άλλα ότι θα σαπίσουν θα σαπίσουν για τα επόμενα 33 χρόνια. Μην νομίζεις παλιοβρωμιάρα ότι δεν γνωρίζω ότι έστελνες στο αυτόφωρο τους γονείς του σχολείου όπως την μαμά του Ζούπα. Θα τα πληρώσεις πολύ ακριβά τα αμαρτήματά σου παλιοβρωμιάρα, παλιοβρωμιάρα. Δεν θα ξαναδείς το φως του ήλιου. Παπαγεωργίου και για εσένα ισχύει αυτό. Θα σαπίσεις στο κελί σου κάθαρμα. Ήρθα πρώτος από μόνος μου στο γραφείο σου στον Παναγιώτου και σε ενημέρωσα για το blog για να με βοηθήσεις με όλη αυτή την σαβούρα και όχι για να με χώσεις μέσα κάθαρμα. Το ίδιο ισχύει και για εσένα Τσίτα που γνώριζες τα πάντα για εμένα. Μέχρι και για τα Χριστούγεννα ήξερες που ήμουν ανήσυχος που θα τα περνούσα μόνος μου. Στο Γεντι Κουλέ είναι ωραία φίδια. Θα περάσετε ωραία και θα μάθετε και τρόπους! Τρίτη Πέμπτη μακαρόνια όπως και σε εμένα στο ψυχιατρείο.

Να το ξέρετε αυτοί οι τέσσερις θα σαπίσουν αλλά η Μπάκα θα ψοφήσει εκεί μέσα. Δεν πρόκειται να μην ψοφήσει. Η μόνη επαφή που θα έχεις Μπάκα με τον έξω κόσμο θα είναι με το χέρι που θα σου σπρώχνει το φαγητό στο κελί σου. Τους άλλους τέσσερις θα τους αναλάβει η αστυνομία αλλά την επίβλεψη της κατασκευής της απομόνωσης σου θα την αναλάβω εγώ ο ίδιος και θα είμαι ο τελευταίος άνθρωπος που θα δεις επί γης όταν θα κλείσω στα μούτρα σου την σιδερένια πόρτα του απομονωμένου σου κελιού, για να την ξαναανοίξω με χαρά μετά από 33 χρόνια στο τέλος της διαδικασίας και σε βρω αποστεωμένη εκεί μέσα. Όλοι εσείς οι σύγχρονοι ψυχίατροι ήσασταν οι Μένγκελε που βασανίζατε φριχτά στα ναζιστικά στρατόπεδα συγκέντρωσης εμένα και το Ιάσονα και τώρα θα σας εκδικηθώ μετά χαράς.

Last Christmas i gave you my heart Μπάκα και εσύ με έβγαλες παραληρηματικό
Τhis year to save me from tears i ll give to someone special.
Στον Ιάσονα Μπάκα όσο εσύ θα κλαις στην απομόνωσή σου, αργοσβήνοντας.

Mην νομίζεις ότι σε έχω ξεχάσει και εσένα Γιαννακού που με εξέταζες συμπληρωματικά. Τις ίδιες μαλακίες μου έλεγες πάνω κάτω με την Μπάκα. Ότι νομίζω ότι όλα περιστρέφονται γύρω από μένα μου έλεγες εσύ. Ούτε εσένα Χαϊδεμένε, διευθυντή της κλινικής δε σε έχω ξεχάσει. Καλά με εσένα δεν έχω τίποτα προσωπικά αλλά θέλω να σε ρωτήσω πότε πρόλαβες και του έκανες εισαγγελική του Διονύση(ο Διονύσης ήταν ένα από τα δύο κλεφτρόνια-πρεζόνια του ψυχιατρείου) και τον έδεσες για μέρες και τον πλάκωσες και στις ενέσεις μόνο και μόνο επειδή ήρθε για δυο ώρες να δει την γκόμενά του την Αφροδίτη την Ζαζάρα. Ο Διονύσης ήταν τις πρώτες ημέρες μαζί μου στο ψυχιατρείο. Μετά πήρε εξιτήριο αλλά έμεινε μέσα η γκομενά του η Αφροδίτη η Ζαζάρα και ήρθε μετά από λίγες μέρες να την δει στο επισκεπτήριο για κανά δυο ώρες. Έτυχε να είναι η ημέρα που θα έπαιρνε εξιτήριο και η Αφροδίτη και θα γυρνούσε σε έναν από τους ξενώνες που έχει το Δαφνί στο Χαλάνδρι. Και ο Χαϊδεμένος πήγε και του έκανε εισαγγελική λέει και τον έδεσε και τον πλάκωνε και στις ενέσεις τις επόμενες μέρες, μόνο και μόνο επειδή ήρθε να δει την γκομενά του την Ζαζάρα. Είμαι σίγουρος ότι παρανόμησες βαριά Χαϊδεμένε. Δεν θα την γλιτώσεις ούτε εσύ. Θα διερευνηθούνε όλα αυτά και θα τιμωρηθείς όπως σου αξίζει. Aν δεν το καταλάβατε ακόμα δεν είμαι άνθρωπος είμαι μία ιδέα και οι ιδέες είναι αλεξίσφαιρες. Ακόμα και αν με χώσατε στο ψυχιατρείο με όλα αυτά τα ψέματα δεν μπορέσατε να με σταματήσετε. Και θα τιμωρηθείτε τώρα όλοι όπως σας αξίζει.


Όσο για τον Θοδωρή τον Στασινό τον πληροφορικάριο θα ήθελα να δικαστεί με την κείμενη νομοθεσία μόνο και μόνο επειδή δεν ήταν αναιδής όπως όλοι εσείς οι υπόλοιποι και με κοιτούσε με σκυμμένο το κεφάλι μέχρι να τον ψαρέψω. Γιατί βρισκόμουν εκεί όταν πήγε η Γιούλη προς το τέλος της χρονιάς να του τρίξει τα δόντια με είδε και μετά την έπιασα την Γιούλη ο ίδιος να την ρωτήσω τι συμβαίνει και η γυναίκα δεν μου τα είπε ευθέως βέβαια αλλά εγώ μυαλό έχω για να τα καταλάβω, απλά δεν ήξερα ότι συνέβαινε κάτι τόσο σοβαρό, όπως τα περιγράφω εδώ στο άρθρο η πλήρης αναισθησία (πατήστε το link) νόμιζα ότι ήταν μια απλή παρενόχληση, μια θωπεία ξέρω και εγώ. Και με είδε ο Στασινός που μιλούσα με την Γιούλη και με κοιτούσε με σκυμμένο το κεφάλι τις επόμενες μέρες εώς την στιγμή που του έπιασα την συζήτηση και του είπα δεν ξέρω τι σε ήθελε η μαμά της μαθήτριας μου αλλά και αυτή η Γιούλη πολύ υπερβολική βρε παιδί μου ώρες ώρες. Και θα σας πω τι μου απάντησε όταν τα γράψω αναλυτικά για το σχολείο σας. Έβρισκε και τα 'κανε αυτά ο Στασινός στο σχολείο σας. Ελεύθερο πεδίο δράσης... Σε μια φιδοφωλιά που το ένα φίδι καλύπτει το άλλο... Εμένα με φοβόταν και με υπολόγιζε για αυτό με κοιτούσε με σκυμμένο το κεφάλι. Εσάς τους υπόλοιπους δεν σας υπολόγιζε σας θεωρούσε συμμάχους του. Ποιος ξέρει τι γίνεται μέσα στη φιδοφωλιά... Μόνο αν ανοίξουν τα στόματα τους τα παιδιά που έχουν φοιτήσει στο παρελθόν ή και που φοιτούν ακόμα στο σχολείο θα μαθευτεί όλη η αλήθεια. Αλλά ειδικά τα παιδιά που έχουν φοιτήσει στο παρελθόν δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα. Μπορούν να αρχίσουν να μιλάνε για αυτά που γίνονταν εκεί μέσα.

Όσοι με έχετε ταλαιπωρήσει από το παρελθόν πλην κάποιων εξαιρέσεων να το ξέρετε θα την πληρώσετε πολύ ακριβά. Θα καταστρέψω πολλούς από εσάς έμπρακτα και όχι μόνο μέσω του λόγου μου. Όσοι έχετε μόνιμες θέσεις στο δημόσιο, να αρχίσετε να ανησυχείτε για την θεσούλα σας. Όσοι έχετε βγει στην σύνταξη για την σύνταξή σας και όσοι είστε ιδιώτες για τις επαγγελματικές σας άδειες. Μόνο όσοι έχουν ψοφήσει μπορούν να κοιμούνται ήσυχα στον τάφο τους. Θα τους αναλάβουν ανώτερες δυνάμεις αυτούς και θα βρουν το μάθημά τους σε επόμενη ενσάρκωση.

Κυρία Μαστραντώνη μην μου ανησυχείτε εσείς. Επειδή είδα ένα όνειρο το 2012 ότι έτρεχα λέει με πολύ μεγάλη ταχύτητα με ένα σακίδιο γεμάτο πυροτεχνήματα, όπως ο πρωταγωνιστής του videoclip Club to Death του Rob Dogan του soundtrack της ταινίας Matrix. Ενώ όλη η Ελλάδα πήγαινε πίσω τα τελευταία χρόνια εγώ έτρεχα προς τα εμπρός, παίρνοντας παράδειγμα από όλους τους μεγάλους ανθρώπους, τις ιστορικές προσωπικότητες που μεγαλούργησαν σε αυτόν τον τόπο, από την αρχαία Ελλάδα μέχρι το σήμερα, από τον Σωκράτη μέχρι τον Μάνο Χατζηδάκη, για να αναφέρω δύο από αυτούς ενδεικτικά. Οι μόνοι που κατάφεραν να σταθούν όρθιοι στο σήμερα και να με κοιτάξουν χωρίς να φοβηθούν ήταν κάποιοι ερωτευμένοι που αντάλλασσαν φιλιά μεταξύ τους και κάποιοι γονείς με τα παιδάκια τους. Όλοι οι υπόλοιποι πηγαίνατε προς τα πίσω.


Mε βλέπατε που λέτε όλα τα καθάρματα που μου ρίχνατε καρφιά τόσα χρόνια, φωνάξατε όοοοοχι και απλώσατε και το χέρι σας να με προλάβετε και για να προστατευτείτε, έπεσα στην φωτιά και σας πήραν όλους τα σκάγια από τα πυροτεχνήματα και γίνατε όλοι κατσαρίδες(το βουητό της κατσαρίδας που λέω σε πολλά άρθρα μου και θα το εξηγήσω στο σύντομο μέλλον πως προέκυψε). Και εσείς κυρία Μαστραντώνη από το 2ο Μοσχάτου ανησυχήσατε περισσότερο από όλους. Στο παρακάτω σύνδεσμο ξεκινάνε τα άρθρα μου για το 2ο Μοσχάτου.


Μόνο και μόνο επειδή με αγκαλιάσατε και με φιλήσατε μετά την γιορτή της 17Νοέμβρη που είχα ετοιμάσει σχεδόν εντελώς μόνος μου και για τις δύο Πέμπτες, μιας και έλειπε η δασκάλα της άλλης Πέμπτης, που ήταν και υποδιευθύντρια του σχολείου, γιατί νομίζω και αυτή το πόδι της είχε σπάσει από ότι θυμάμαι όπως η συνάδελφος από την Παιανία και ήρθε μια πολύ καλή κοπελίτσα αναπληρώτρια λίγες μέρες πριν την γιορτή να αναπληρώσει το κενό και έτσι την είχα ετοιμάσει σχεδόν μόνος μου  και για τις δύο τάξεις και είναι πολύ κρίμα που δεν την είχα καταγράψει σε βίντεο να την βλέπαμε τώρα γιατί ήταν γιορτή υπόδειγμα η γιορτή που είχα ετοιμάσει για την 17Νοέμβρη, Θα βάλω όμως το πρόγραμμα της γιορτής έτσι για να πάρετε μια ιδέα.

Στην άλλη Πέμπτη, εκεί που είναι στο πρόγραμμα όλα τα ονόματα των παιδιών της άλλης Πέμπτης, είχα δώσει ένα πολύ μεγάλο κείμενο για το Πολυτεχνείο γραμμένο και αυτό με καλλιτεχνική γραφή, όπως τα γράφω και εγώ και είχαμε ετοιμάσει κάτι σαν θεατρικό δρώμενο. Είχα βάλει και ηχητικά ντοκούμεντα. Έκλεισε και την γιορτή και το δευτεράκι. Τα πάντα όλα σας λέω είχε η γιορτούλα μας!





Μόνο και μόνο επειδή με αγκαλιάσατε και με φιλήσατε μετά την γιορτή δεν θα σας πειράξω ούτε εγώ, ούτε κανένας άλλος. Να την προσέχετε όλοι την κ.Μαστραντώνη. Όλοι οι υπόλοιποι όμως από το παρελθόν μου μπορούν να αρχίσουν να ανησυχούν... Kαι όλους τους υπόλοιπους παρεπιμπτόντος του 2ου Μοσχάτου σας συγχωρώ όλους και θέλω να έρθετε και στο γάμο μου αν θέλετε και ο Λουκάς και η Ολυμπία που τη συμπαθούσα πολύ και με συμπαθούσε και αυτή και θέλω να με αγκαλιάσει και αυτή τώρα που θα έρθει στο γάμο μου και να βγάλουμε και συλλεκτικές φωτογραφίες μαζί. Πουλχερία και εσύ με την κορούλα σου που τότε πήγαινε Τρίτη δημοτικού και της έκανα μάθημα θρησκευτικά. Και η τότε υποδιευθύντρια θέλω να έρθει και η κοπελίτσα η αναπληρώτρια της άλλης Πέμπτης και η δασκάλα που είχε πριν από εμένα την τάξη μου και έλεγε στον Βασίλη τον Γιάντσο ότι και άλλα παιδιά έχουν χωρισμένους γονείς να μην κάνει έτσι και ήθελα να χτυπήσω το κεφάλι μου στο τοίχο. Θέλω και τη μαμά του Βασίλη του Ευαγγελάτου που ήταν συνάδελφος και την συνάντησα πρόσφατα στο ιατρείο του Χρούσου του ενδοκρινολόγου μου και τον Βασίλη τον Ευαγγελάτο. Είδατε που δεν τα θυμάμαι όλα τα ονόματα τελικά που να τα θυμηθώ όλα....

Και την κ. Μαστραντώνη θέλω στο γάμο μου και τον σύζυγό της τον Παναγιώτη τον Μπερή, το βύσμα ΠΑΣΟΚ που λέγαμε αλλά και την Κική την Μπερή την αδελφή του που είναι δασκάλα στο 4ο Μοσχάτου και την ευχαριστώ που με έπαιρνε εκείνη την χρονιά, την επόμενη από το 2ο Μοσχάτου, την χρονιά που είχα τα πρωτάκια, με έπαιρνε τα πρωινά με το αυτοκίνητο της από την παραλιακή και με ανέβαζε στο σχολείο! Κική να δώσεις φιλιά στον γιο σου τον Πάτροκλο που τον είχα και αυτόν μαθητή για λίγο. Έμπαινα και έκανα γεωγραφία στην τάξη του την Έκτη για δυο ώρες την βδομάδα. Είναι καταπληκτικό παιδί ο Πάτροκλος!

Σας συγχωρώ όλους στο 2ο Μοσχάτου και εύχομαι να περνάτε καλά με τα ζουζούνια που έχετε μαθητές, σας συγχωρώ όλους εκτός από την Κουίκα που μάλλον θα την χάσει την δουλίτσα της όπως ο Παπαδημητρακόπουλος και ο Μαρινόπουλος του Ζεφυρίου καθώς και όλοι όσοι ενεπλάκησαν στην υπόθεση του ΙΚΑ!

Θέλω να σας ευχαριστήσω λοιπόν όλους από το παρελθόν μου που με κάνατε μαχητή, με κάνατε πολύ ισχυρότερο, με κάνατε να εργαστώ πιο σκληρά και να γίνω πιο σοφός. Σας ευχαριστώ όλους γιατί, με κάνατε να μαθαίνω λίγο πιο γρήγορα, με κάνατε να έχω περισσότερες αντοχές για το μέλλον και με κάνατε πολύ πιο έξυπνο. Για αυτό λοιπόν σας ευχαριστώ όλους, από το βόδι την προισταμένη του ΙΚΑ μέχρι και τον stalker, που με κάνατε μαχητή.
 
Και θα αρχίσω να βγάζω τώρα και τα πλήρη ονόματά κάποιων από το παρελθόν γιατί κακώς τους είχα κατατάξει ειδικά αυτούς τους πέντε που θα αποκαλύψω τώρα στους ελαφριά άρρωστους.

Κουίκα Κατρίνα είναι το τέρας εκ Φινλανδίας που δίδασκε Αγγλικά στο 2ο Μοσχάτου. Με πραγματική καταγωγή εκ Φινλανδίας... Κουίκα Μεβοράχ Χάβα-Κατρίνα το πλήρες όνομά της.


Καλκάνης Γιώργος είναι ο κώλος με το μουστάκι, ο φυσικός του Παιδαγωγικού που άρχισε να μου φωνάζει γιατί τον παίρνω τηλέφωνο να τον ρωτήσω για τα εργαστήρια και με ανάγκασε με πυρετό να πάω να του ζητήσω συγνώμη στο γραφείο του...


Να τος ο κώλος με το μουστάκι, έτσι ήταν όταν ήμουν φοιτητής:



Δεν είναι ακριβώς όπως τον περιγράφω; Σαν ένας κώλος με μουστάκι; Και όσο ωριμάζει τόσο πιο πολύ σαν σταφιδιασμένη κωλοτρυπίδα γίνεται...



Kαι εδώ είμαι εγώ όταν ήμουν φοιτητής 18χρονών, το 2002. Δεν ήμουν και τότε ένα κουκλάκι ζωγραφιστό; Όταν είχα ερωτευτεί τον Κωνσταντίνο τον συμφοιτητή μου; Αλλά εγώ νόμιζα ότι ήμουν άσχημος τότε. Μετά βέβαια μέχρι την ορκομωσία μου το 2007 πήρα πολλά κιλά και έγινα πράγματι σαν χλαπάτσα. Αλλά τώρα που με βλέπω πως ήμουν τότε 18 χρονών, ήμουν πολύ όμορφος και είναι κρίμα που ήμουν μόνος μου. Έχασα όλη μου την ζωή. Ήμουν πολύ μπερδεμένος τότε. Δεν ήξερα τι μου συνέβη στην εφηβεία και ένιωθα ότι είμαι άσχημος.



Αλλά δεν ήταν μόνο όσα μου συνέβησαν στην εφηβεία. Ήταν και αυτό που μου συνέβη 5 χρονών και με είχε τρομάξει τότε. Υπάρχει ένα κειμενάκι στο διαδίκτυο με το οποίο σε πολλά σημεία ταυτίζομαι στα όσα αναφέρει. Είναι της Σοφίας Μεσσάρη, κλινικής ψυχολόγου και οικογενειακής θεραπεύτριας. Το παραθέτω αυτούσιο.


Έρευνες στη χώρα μας δείχνουν ότι ένα σημαντικό ποσοστό παιδιών (17% κοριτσιών και 7-8% αγοριών) γίνονται θύματα σεξουαλικής κακοποίησης κατά την παιδική τους ηλικία μέχρι τα 18 τους χρόνια. Η σεξουαλική κακοποίηση αφήνει βαθιά τραύματα στον ψυχισμό των παιδιών, τραύματα που συνεχίζουν να τα επηρεάζουν για χρόνια μετά τη λήξη της κακοποίησης, όταν είναι πλέον ενήλικες.
Κεντρική θέση έχει μια τρομακτικά μεγάλη αίσθηση απώλειας. Απώλεια εμπιστοσύνης στους άλλους, ιδιαίτερα έντονη όταν η οικογένεια έχει εμπλακεί στην κακοποίηση ή στην απόκρυψή της. Απώλεια της παιδικής ηλικίας με τη ξενοιασιά της, απώλεια της αίσθησης του εαυτού σαν μια ξεχωριστή οντότητα με ανάγκες και επιθυμίες που αξίζουν σεβασμό. Το τραύμα της κακοποίησης δημιουργεί μια θύελλα συναισθημάτων: πόνο, απογοήτευση, οργή, ενοχές. Κάποιοι άνθρωποι, σε μια προσπάθεια να ξεχάσουν τις οδυνηρές αναμνήσεις και να μετριάσουν την ένταση των συναισθημάτων τους καταφεύγουν σε αυτοκαταστροφικές συμπεριφορές: σε εθισμό σε αλκοόλ και ουσίες, διαταραχές διατροφής, αυτοτραυματισμό.
Η κακοποίηση συνιστά μια κατάφωρη παραβίαση των προσωπικών ορίων του παιδιού και επηρεάζει την ικανότητα του σαν ενήλικας να θέτει και να σέβεται όρια ανάμεσα στο ίδιο και τους γύρω του, όπως την ικανότητα να λέει ‘Όχι’ και να εκφράζει με αυτοπεποίθηση τις ανάγκες και επιθυμίες του. Συχνά οδηγεί σε μειωμένη αίσθηση αυτοεκτίμησης, στην αίσθηση του ατόμου ότι δεν αξίζει. Αυτή η απαξίωση του εαυτού του μπορεί να το οδηγήσει σε κακοποιητικές σχέσεις στην ενήλικη ζωή. Επιπλέον κάνει το άτομο πιο ευάλωτο σε μετέπειτα ψυχικές διαταραχές όπως κατάθλιψη ή αγχώδεις διαταραχές.
Η κακοποίηση συνέδεσε το σεξ με κάτι βρώμικο που πλήγωσε το παιδί. Αυτό επηρεάζει την ανάπτυξη της σεξουαλικότητάς του και δημιουργεί προβλήματα στις μετέπειτα σεξουαλικές του σχέσεις. Σαν ενήλικας το άτομο αισθάνεται άβολα με την σεξουαλικότητά του. Πολλές φορές αναπτύσσει αρνητική εικόνα για το ίδιο του το σώμα και φόβο ή αποστροφή για τον αισθησιασμό του. Ως αποτέλεσμα, προσπαθεί να κάνει το σώμα του λιγότερο ελκυστικό ώστε να μην τραβήξει το ερωτικό ενδιαφέρον άλλων, καλύπτοντάς το με φαρδιά, ακαλαίσθητα ρούχα ή κάνοντάς το εξαιρετικά παχύσαρκο ή ανορεκτικά λεπτό. Κάποιες φορές η σύγχυση που προκάλεσε η σεξουαλική κακοποίηση μπορεί να οδηγήσει στο αντίθετο: το άτομο μαθαίνει να χρησιμοποιεί υπερβολικά το σώμα του και σεξουαλική συμπεριφορά για να καλύψει ακόμη και μη σεξουαλικές ανάγκες. Για παράδειγμα χρησιμοποιεί το φλερτ υπερβολικά σε κοινωνικές ή και επαγγελματικές επαφές για να κερδίσει αποδοχή.
Οι πληγές που αφήνει η σεξουαλική κακοποίηση δεν κουκουλώνονται ούτε γιατρεύονται απλά με τον χρόνο. Το άτομο χρειάζεται, με τη βοήθεια ψυχοθεραπείας, να επεξεργαστεί αυτά που έγιναν και να συνειδητοποιήσει πώς το επηρεάζουν μέχρι σήμερα. Μόνο τότε αρχίζει η διαδικασία επούλωσης των τραυμάτων και το άτομο καταφέρνει να αφήσει πραγματικά πίσω το παρελθόν.
                                                                
Nα το ξέρετε είμαστε όλοι όμορφοι ότι και αν έχει συμβεί στη ζωή μας και ότι και αν λένε οι άλλοι. Μην το βάζετε κάτω ακόμα και αν νιώθετε πως δεν μπορείτε να αναπνεύσετε. Δεν χρειάζεται να νιώθετε ανασφαλείς στο τώρα και στο χτες και από όλο τον πόνο, ντροπιασμένοι. Είμαστε όλοι όμορφοι in every single way.

Kαι γενικώς πάντα όμορφος ήμουν και εγώ στη ζωή μου εκτός από μερικές φορές που έπαιρνα κιλά και γινόμουν αντικειμενικά σαν μια χλαπάτσα. Να 5χρόνων ας πούμε στο Νηπιαγωγείο τότε που είχα υποστεί την κακοποίηση ήμουν σαν μια χλαπάτσα και το μόνο που κοιτούσα ήταν τα σοκολατάκια που θα μου έδινε η δασκάλα μου και όχι το ενδεικτικό.



Στην ορκωμοσία μου στο παιδαγωγικό μετά από 3-4χρόνια κατάθλιψης λόγου του ανεκπλήρωτου έρωτα πήρα πολλά κιλά και έγινα πάλι σαν μία γλυκιά χλαπάτσα.



Ενώ το φθινόπωρο του 2010 που δεν δούλευα, είχα μόνο το μεταπτυχιακό ευτυχώς, σταμάτησε να με παρενοχλεί και ο stalker και πήγαινα και γυμναστήριο ομόρφυνα και πάλι και να μία φωτογραφία που είχα βγάλει με την webcam του υπολογιστή μου ένα βράδυ τότε στο δωμάτιό μου. Σοβαρός και σεξουαλικός παρόλο που έχω τον Μπομπ τον Σφουγγαράκη πάνω από το κεφάλι μου όπως βλέπετε. 


Ελπίζω να ξαναγίνω πάλι τόσο όμορφος και σεξουαλικός όπως το 2010 γιατί τα επόμενα χρόνια πήρα πολλά κιλά και έγινα και πάλι σαν μια χλαπάτσα. Τόσο όμορφος και σεξουαλικός όσο και ο Στέλιος Μάξιμος στο παρακάτω videoclip που ελπίζω να τον γνωρίσω και αυτόν σε λίγο καιρό ακριβώς όπως τον δείχνει στο videoclip. Θα τον βάλω να κάνει βουτιές στην πισίνα μου στο μεγάλο σπίτι στο Γκάζι που θα πάρω σε λίγο καιρό τον Στέλιο τον Μάξιμο και θα τα πετάει όλα όπως ακριβώς και στο videoclip!


Τώρα θα βγάλω και τα πλήρη στοιχεία των καθηγητών που μου έκαναν bulling στο 1ο Γυμνάσιο Ελληνικού. Δεν μου έφταναν το bulling που μου έκαναν οι συμμαθητές μου, μου έκαναν και οι καθηγητές καταλάβατε;


Κακογιάννη Μαρία λέγεται η φιλόλογος που με πίεζε με το απουσιολόγιο. Kαι στο παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε και όλες τις φάτσες των καθηγητών που είχα τότε που παρόλο που γνώριζαν την κατάσταση που επικρατούσε στο τμήμα, έκαναν την πάπια σαν την Κριτσινέλια και την Ντόκατζη πέρυσι στο σχολείο που δούλεψα. Είχα τους Νικολάρα, Πέππα, Μενδρινού, Χαρίτου, Μιχαλοπούλου, Γιανναράκη και είναι και άλλοι που δεν έχουν βγει ακόμη στη σύνταξη. Απορώ που δεν έχουν και το κατακάθι τον Ραφτόπουλο ανάμεσα τους να δείτε την εμετική του φάτσα. Για βγείτε και πείτε τι ήταν τότε άχρηστοι ο Ραφτόπουλος αποσπασμένος; Δεν ήταν μόνιμος στο σχολείο σας; Εκτός αν έχει ψοφήσει το κατακάθι για αυτό δεν τον έχετε ανάμεσά σας, να πάω να ρίξω μια ροχάλα στο τάφο του. Την άλλη την γυμνάστρια που είχα την Νικολάρα την βλέπετε. Την βλέπετε την εμετική της φάτσα; Ίδιου στυλ με τον Ραφτόπουλο και αυτή, ένα σκαλοπάτι πιο πάνω απ'του κατακαθιού τον πάτο, από τον Ραφτόπουλο. Μια μέρα στην ΄Β Γύμνασιου είχε χάσει ένα σκουλαρίκι η Νικολάρα και της το βρήκα με ευχαρίστησε και από τότε άρχισε να μου συμπεριφέρεται αξιοπρεπώς.

http://www.1ge.gr/profs/syntaxi.php

Σημείωση του 2018: Δυστυχώς έχει πέσει η παλιά ιστοσελίδα του 1ου Γυμνασίου Ελληνικού και έτσι δεν θα μπορέσετε να δείτε τις εμετικές τους φάτσες. Εδώ πάντως μπορείτε να βρείτε τα ονόματά τους:

https://web.archive.org/web/20170319043840/http://www.1ge.gr/profs/syntaxi.php

Όσον και αν προσπαθήσατε να με αποσυντονίσετε στο Γυμνάσιο, να πεθάνω νόμιζα άχρηστοι, πάθαινα κρίσεις πανικού 11 χρονών παιδί μόνος μου μέσα στο δώματιό μου και δεν είχα κανέναν να με βοηθήσει γιατί φοβόμουν να μιλήσω και στους γονείς μου...


Όσον και αν προσπαθήσατε να με αποσυντονίσετε δεν τα καταφέρατε.
Το μόνο που καταφέρατε είναι να με κάνετε μεγάλη φίρμα...

Η αλήθεια είναι ότι δεν ήμουν και προφήτης
γιατί μετά Χριστόν εξέλιπεν το προφητών το είδος
και ούτε που σκεφτόμουνα ν’ αγιάσω, το καημένο
διότι είχα έξεις που δεν μου το επέτρεπαν...

Και έτσι σαν τον μικρό Εζεκιήλ
έκανα την προσευχή μου στο Θεό και στον κριτή μου
Χριστούλη μου Ραβί πάρε τα αργύρια δώσ’ μου τα μαρτύρια
Ια Ια ό ό,τι και να μου συμβεί εγώ θα ψέλνω Σάββατα μεσ’ στη συναγωγή

Αλληλούια Αλληλούια ψωμί και χρήμα και θα γίνω εγώ
μεγάλη φίρμα θα σας τραγουδώ για την αγάπη

Αμάν, Αμάν φως του κόσμου
   

Λοιπόν ακούστε τι θα γίνει με όλους τους καθηγητές Γυμνασίου και Λυκείου... Δεν είναι υποχρεωμένος ο άριστος μαθητής να συμπληρώνει το απουσιολόγιο. Αυτό πρέπει να το κάνουν οι καθηγητές. Είναι δικιά τους υποχρέωση. Ελπίζω να με ακούνε τα βωθριασμένα μυαλά του υπουργείου και να βγάλουν εγκύκλιο πολύ σύντομα που να απαλλάσσει από την διαδικασία του απουσιολογίου τους άριστους και γενικά τους μαθητές. Αφήστε την έκλειψη ηλίου και βγάλτε μια εγκύκλιο που θα βοηθάει τους μαθητές και δη τους καλύτερους... Δεν φτάνει που τους τρώει το stress τους μαθητές πρέπει να έχουν και το απουσιολόγιο...


Στο Γυμνάσιο δεν είχα μόνο την δική μου τάξη που με είχε απομονώσει καθώς και τους βλαμμένους τους καθηγητές που με πίεζαν. Είχα και κάτι μουλάρες από μεγαλύτερες τάξεις, όταν ήμουν στην 1η Γυμνασίου να με κοροϊδεύουν. Μου είχαν βγάλει παρατσούκλι "πατατούφης". Άκου πως βρήκαν να με φωνάζουν οι μουλάρες. Ήμουν στην 1η Γυμνασίου, αυτές από ότι θυμάμαι ήταν 3η και με κορόιδευαν όλη την χρονιά με φώναζαν "πατατούφη" και εγώ δεν αντιδρούσα και στενοχωριόμουν. 


Είδατε παρατσούκλια που μου βγάζαν οι εχθροί μου; Αγαπούλης και πατατούφης. Ιάσονα τώρα που θα μείνουμε μαζί μπορείς να με φωνάζεις εσύ πατατούφη. "Ο πατατούφης μου" θα λες και θα με αγκαλιάζεις. Εσύ θα με φωνάζεις πατατούφη και θα με αγκαλιάζεις και το αγόρι που θα παντρευτώ θα με φωνάζει αγαπούλη και θα με αγκαλιάζει και αυτός. Να με κάνετε να ξεχάσω τον stalker και το Γυμνάσιο. Tα λάθη της ζωής μου φτιάχτηκαν για εσάς και στο φόντο αυτού του κακού ονείρου θα πέσω επάνω σας ενθουσιασμένος και θα πάρουμε μαζί την ευθύνη από τους άλλους. Είναι η φήμη που μου βάζει λόγια στο στόμα, δεν μπορώ να το παλέψω παρά να τα πετάξω έξω από αυτό. Αθωότητα και αλαζονία μαζί στο πιο βρώμικο μυαλό. Ήρθα για να αποδράσω και αυτό θα το καταφέρω μόνο αν ξεχάσω.


Και οι δύο ενδοκρινολόγοι που με κορόιδευαν μέσα στα μούτρα μου το 2011 όταν πήγα να διερευνήσω τι ακριβώς μου είχε συμβεί και είχα δείξει και στις δύο τις εξετάσεις λέγονται Ρηγανά Μαρία αυτή στον Ευαγγελισμό και Δάρα Αργυρώ η ιδιώτης στην Άνω Γλυφάδα.

Έπρεπε να φτάσω το 2016 στην επιστημονική ομάδα του ίδιου του παγκοσμίου φήμης καθηγήτη του Χρούσου του Γεώργιου που έχει γράψει και το επιστημονικό paper για το pseudocushing για να με καταλάβει ένας ενδοκρινολόγος ο κ.Σταυριανός, από την ομάδα του Χρούσου.


Πήγα στην ερευνητική μονάδα εφαρμοσμένης ενδοκρινολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών την άνοιξη του 2016 στον κ.Σταυριανό όπου προέκυψε ότι έχω ηρεμήσει μεν όσον αφορά το θέμα του ψυχογενούς Cushing τώρα που μεγάλωσα(ότι ζημιά μου έκανε το Cushing μου το έκανε στην εφηβεία)  αλλά μου βγήκαν άλλες αρρώστιες ενδοκρινολογικές από την στενοχώρια.  Για τον διαβήτη έχω ανεβάσει ιατρικά ντοκουμέντα στο άρθρο η πλήρης αναισθησία. Πάρτε τώρα και για την θυρεοειδίτιδα Χασιμότο:



Mε παρακολουθεί λοιπόν και για το διαβήτη και για την θυρεοειδίτιδα Χασιμότο ο κ.Σταυριανός και έχω δει και μια φορά και τον κ.Χρούσο που με δέχθηκε κιόλας ο άνθρωπος και χωρίς αμοιβή να είναι καλά όταν του εξήγησα την κατάστασή μου στις αρχές του Νοεμβρίου αν θυμάμαι καλά... Τους χαιρετώ και τους δύο. Θα δούμε αν θα τους χρειαστώ από εδώ και μπρος ή μήπως ηρεμήσω και από όλα τα ενδοκρινολογικά τώρα που θα βγάλω από πάνω όλη αυτή την φρίκη που έχω ζήσει σε όλη μου τη ζωή. Από εκεί και πέρα με κατάλαβε αμέσως όχι ένας ενδοκρινολόγος αλλά ένας παθολόγος ο κ. Σκληρός του Ευαγγελισμού τότε το 2011. Τον χαιρετώ και αυτόν και τον θυμάμαι με αγάπη γιατί κατάλαβε και αυτό που ήθελα να κάνω με το blog ο κ. Σκληρός.

Θέλω να επανακαλωδιωθώ με τους ανθρώπους κ. Σκληρέ.

Αισθάνομαι σαν να ήρθε η ώρα
Μια ατρόμητη διάσωση από όλους

Ήμουν στην εξορία 
τελειοποιώντας το στυλ μου
Το ξέρω ότι όλοι θέλατε μια αντίδραση

Χτυπήστε με, σκληρότερα
Επανακαλωδιώνομαι
Έχω ανάψει τον διακόπτη 
που θα σας κάνει να νιώσετε ηλεκτρισμένοι
Χτυπήστε με
Ακόμα πιο γρήγορα
από ότι πριν
Θα ανάψω το φως μαζί με εσάς...


Θέλω να βρω αγάπη... Και επειδή τελικά ο κύριος εισαγγελέας την επανεξέτασε την υπόθεση και αποφάσισε να την προχωρήσει την μήνυση του πατέρα του Μιχάλη του Ανθη και με κάλεσε σε απολογία αφιερώνω το παρακάτω τραγουδάκι των Modern Talking σε όλους τους εισαγγελείς του κόσμου. Δεν χρειάζεται να περάσουν 100 χρόνια για να γίνει η αγάπη παράνομη. Eίναι ήδη παρανόμη ειδικά αν κάτσεις να σκεφτείς και όλα αυτά που συμβαίνουν στον κόσμο μας. 

Προφητικοί και οι στίχοι και οι εικόνες του τραγουδιού... Εγώ θα πρόσθετα και μερικές εικόνες με τα αναρχίδια της Ελλάδος στο κλιπάκι που θέλουν να λύσουν τα προβλήματα αυτού του κόσμου με την βία. Kύριοι εισαγγελείς κυνηγήστε όσους βιαιοπραγούν και όχι όσους θέλουν να φέρουν ειρήνη και αγάπη στον κόσμο αυτό...