Σάββατο 22 Απριλίου 2017

Kαι μετά θα το γιορτάσουμε

Και ας το σιχάθηκα αυτά τα Χριστούγεννα που ήμουν άνθρωπος....

Και μετά αφού έχει τελεστεί το μυστήριο της ένωσης των ψυχών αφού αγκαλιαστούμε όλοι μαζί ο Ιάσονας εγώ και ο Βασίλης, χωρίς να το γνωρίζουν πολλοί πολλοί, μια μέρα στο μέλλον, καθώς θα βραδιάζει θα βγούμε όλοι μαζί σε μια ταβέρνα να φάμε και να το γιορτάσουμε.

Bασίλη ήθελα να ήσουν εκεί όταν θα μ' αγκαλιάζε ο Ιάσονας αλλά τώρα τον Ιούλιο του 2019 που συμπληρώνω αυτή την προτασούλα εδώ, γνωρίζω ότι δεν θα είσαι. Τα έχασες όλα Βασίλη και ίσως χάσεις πολλά περισσότερα θα το διαπιστώσεις σε μελλοντικά άρθρα... 

Μια πρώτη μικρή γιορτή πριν την μεγάλη στο τέλος της διαδικασίας. Μπορείτε να έρθετε και άλλοι στην ταβέρνα μετά. Όποιοι θέλετε βέβαια. Να έρθει και η Χρύσα και η Φωτεινή και η Γεωργία και η Εύα που τα άκουσαν. Nα έρθουν και οι Μαυράκηδες(είχα Μαυράκηδες και στα δύο σχολεία και στην Καλλιθέα ετεροζυγωτικά διδυμάκια και στην Δάφνη αδελφάκια εγώ είχα τον Μαυράκη της Πέμπτης και η Λένα η Πασπαλιάρη τον Μαυράκη της Έκτης) να έρθει και ο Κολόκας και ο Πέτρος και η Σπυριδούλα και η Ανδρομάχη φυσικά. Να έρθουν και άλλοι συνάδελφοι από το 3ο Καλλιθέας. Να έρθουν και όλοι οι συγγενείς από την οικογένεια του όμορφου του Ιάσονα. Άμα θες να φέρεις και συμμαθητές σου από το Γυμνάσιο που πηγαίνεις τώρα και το Λύκειο που θα πας σε λίγο Ιάσονα!

Να έρθει και η μαμά μου και η μάνα και ο αδελφός του Βασίλη του όμορφου αλήτη του γαμπρού(αν το μετανιώσεις εμπράκτως το αφήνω ανοιχτό το ενδεχόμενο Κουλιούμπα να σε παντρευτώ). Να έρθει και ο αδελφός μου με τους φίλους του. Και αν έχουν αλλάξει τα μυαλά του να έρθει και ο πατέρας μου. Δύσκολο βέβαια να αλλάξεις τα μυαλά μιας θεούσας σαν τον πατέρα μου αλλά θα δείξει... Aκόμα και για το Shamone που τον είχα πάει κανά δυο φορές έλεγε ότι είναι ένα χάλια μαγαζί που συχνάζει υπόκοσμος. Πηδιόσουν πατέρα στα καράβια με άντρες από 15 μέχρι 25 χρονών όταν δούλευες εκεί και τώρα θέλεις να με δεις σφαγμένο στα πάρκα της Ελλάδας και κατακρεουργημένο στα bar της Αμερικής! Δεν θα σου την κάνω την χάρη! Εγώ θα ζήσω ευτυχισμένος!  Αν δεν έρθεις εσύ να με συνοδέψεις μέχρι τον γαμπρό θα έρθει ο κ.Νίκος που θα με υιοθετήσει! Έκτρωμα!

Kύριε Νίκο βλέπω ότι και εσείς έχετε αναρτήσει κάτι ποστ στο facebook με υφέρποντα ρατσιστικά μηνύματακια. Τα ποστ αυτά για το κ.Νταίσελμπλουμ λέω.


Και από κάτω κλασσικά η Κάτια η ναζιστοφάγα να έχει σκάσει like στην ανάρτηση. 


Να το δείτε όμως τώρα που θα σας τα αλλάξω τα μυαλά και εσάς και της Κάτιας. Ειδικά τώρα που θα με αγαπήσει πάρα πολύ ο Χρήστος ο γιος σας και θα θέλει να το γλεντάει μαζί μου τα Παρασκευοσαββατοκύριακα μαζί και με όλη την ποδοσφαιρική εφηβική ομάδα στην οποία πηγαίνει.





Θα αναστενάξουν τα παπλώματα στο σπίτι μου στην Καλλιθέα τα Παρασκευοσαββατοκύριακα από τις εφηβικές ποδοσφαιρικές ομάδες που θα θέλουνε να το γλεντάνε μαζί μου! 


Πίκι Πίκι Jump Around στο σπίτι μου στην Καλλιθέα οι εφηβικές ποδοσφαιρικές ομάδες τα Σαββατοκύριακα!

Άρη εσύ πάντα έλεγες ότι θες να με παντρέψεις να γίνεις κουμπάρος μου οπότε δεν γίνεται να λείπεις. Πες και στον Αποστόλη, τον Παναγιώτη και την Ελίνα να έρθουν και αυτοί! Και η Ράνια από το Ζεφύρι και ο κ.Σκληρός και η Αθηνά η όμορφη υπάλληλος στην διεύθυνση μπορείτε να έρθετε. Όλοι όσοι αναφέρω στο ένα ευχαριστώ. Πένυ, Άρη Ψυχογιέ ελάτε και εσείς και οι υπόλοιποι συνάδελφοι από το 5ο Μοσχάτου που είχαν αναλάβει την τάξη μου τα επόμενα χρόνια. Και ο κ. Μάτζαρης άμα θέλει και ο κ. Ταμπακόπουλος ο άλλος ο γαστρεντερολόγος μου που με ανέλαβε στη συνέχεια και με έχουνε βοηθήσει και οι δύο στη ζωή μου. Όχι όπως τους ψυχιάτρους! Και η Αγγελική από το Καναδά και οι Ναυσικά από το μεταπτυχιακό μου. Μαριάνθη και εσύ που ήσουν από τις πρώτους ανθρώπους που είπα πως αισθάνομαι τότε το 2011 που βρισκόμουν στο μεταπτυχιακό ακόμα! Μαρία Νικήτα και εσύ από το μεταπτυχιακό! Kατζούρη που ήσουν στην αρχή και μετά το παράτησες, Λελούδη, Απόστολε, Μαρίνα ελάτε και εσείς και όποιος άλλος συμφοιτητής/τρία θέλει από το μεταπτυχιακό μου που δεν τον αναφέρω ονομαστικά! Ξέρω ότι με αγαπάτε όλοι! Εάν δεν σου είναι ψυχοφθόρο έλα και εσύ Αργυρώ.

Γιούλη εσύ θα έρθεις οπωσδήποτε. Με αγαπάς πάρα πολύ και θα το χαρείς. Πάρε και την μαμά του Κωνσταντίνου την κ.Μαρία που είστε φίλες και ελάτε και εσείς. Φιδάκι-Αγγελάκι Γεωργία Φρίμη θέλω να έρθεις και εσύ! Θα σου δώσω ειδική άδεια από τις φυλακές Κορυδαλλού για να παρευρεθείς στο γάμο μου. Και φυσικά και η Νατάσσα η άλλη η δασκάλα της ειδικής αγωγής από το 10ο  Ηλιούπολης, να έρθετε και υπόλοιποι συνάδελφοι από το 10ο   Ηλιούπολης εκτός από αυτούς που έχουν στην φάτσα τους την ξινίλα της Λυμπεροπούλου.

Λοιπόν για κουμπάρους θα το σκεφτούμε ποιους θα βάλουμε. Μάλλον ο φίλος μου ο Άρης που πάντα έλεγε ότι θέλει να με παντρέψει θα είναι σίγουρα ένας από αυτούς. Θα δούμε ποιον θα επιλέξει και το αγόρι που θα παντρευτώ.

Θεία Γιώτα να έρθετε και εσείς με τον θείο Κώστα και με τα ξαδέλφια μου την Βιβή και τον Αλέξη. Να έρθει και η νουνά με τον νουνό μου, με τα παιδιά τους μαζί την Κωνσταντίνα και την Δήμητρα. Δήμητρα είχα έρθει και εγώ στο γάμο σου, να έρθεις και εσύ τώρα στον δικό μου μαζί με τον δικό σου τον άντρα, τον δικό σου τον Βασίλη. Μην παραλείψω και τον Χρήστο τον νουνό του αδελφού μου που είναι πολύ cool τύπος και θα το χαίρεται και αυτός! Έλα και εσύ Χρήστο με την Δώρα και όλη την οικογένειά σου! Και όποιοι άλλοι από το σόι θέλουν καλοδεχούμενοι! Δεν είμαι και τόσο σίγουρος αν θα με καταλάβουν όλοι ειδικά τώρα στην αρχή αλλά είμαι σίγουρος ότι τα περισσότερα ξαδέλφια μου σίγουρα θα το χαρούν. Γιώτα, Κώστα της θείας Ρούλας, Τάσο, Eιρήνη της θείας Λαμπρινής, Γιώτα και Μαρία της συγχωρεμένης της θείας Βάσως, Νικόλα του θείου Στάθη... Φυσικά αν θέλουν να έρθουν και οι θείοι και θειες μπορούν να έρθουν.

Βάσω από την Κέρκυρα, ξάδέλφη της μάνας μου είναι η Βάσω ελάτε και εσείς! Και όποιοι άλλοι από το σόι της μάνας μου θέλετε. Κατερίνα άμα θες έλα και εσύ μαζί με τον Χρήστο και την Ελευθερία! Τον θείο Μήτσο δεν το θέλω γιατί είναι ένα έκτρωμα σαν τον πατέρα μου! Ούτε τις κόρες της παλιοβρώμιαρας της θείας Μαίρης του πατέρα μου και του ξεδιάντροπου του θείου Θωμά, την Δώρα και την Ειρήνη θέλω. Είστε όλοι εκτρώματα σε αυτή την οικογένεια! Ούτε τα άλλα τα εκτρώματα, για άλλους λόγους είναι αυτοί εκτρώματα, δεν είναι θεούσες, για άλλους λόγους από το σόι της μάνας μου, την Ευρυδίκω και το πουτάνι την κόρη της την Γεωργία, που εξάλλου δεν μας καλούσαν ούτε αυτοί στους γάμους τους. Μας θεωρούσαν μπας κλας όλους... Και δεν μας καλούσε που λέτε η υψηλή κοινωνία των Άνω Λιοσίων στα οποία μένουν, η Ευρυδίκω και η Γεωργία... Μην μου ανησυχείτε έχω για όλους σας άρθρο στο μέλλον! Ρεζίλι θα σας κάνω!

Μαρία, στην μία και μοναδική φίλη που είχα στη ζωή μου αναφέρομαι, αν θρησκοληπτικής κακίας απέχου έλα και εσύ μαζί με την αδελφές σου την Έμμυ και την Χριστίνα, αλλιώς απέχου!
 

Κουλιούμπα έτερε γαμπρέ, αν παντρευτώ εσένα, φέρε και εσύ κι άλλους συγγενείς σου και φίλους σου άμα θες! Και τους φετινούς μαθητές σου αλλά και παλιούς μαθητές σου και συναδέλφους! Όποιους θες! Τα εκτρώματα και από το δικό σου σόι όμως μην τα φέρεις! Aν παντρευτώ όμως τελικά εσένα Κουλιούμπα. Θα δείξει... Πρέπει να το διεκδικήσεις και εσύ τώρα. Δεν είναι τόσα απλά τα πράγματα τώρα αφού με άφησες μόνο μου μέχρι το τέλος.

I don't know why, I don't know how,
I thought I loved you but, I'm not sure now Bασίλη

 

Ίσως παντρευτώ τον άλλο τον συμφοίτητή μου τον Κώστα τον Κουμανζέλη που τον ονειρευόμουν και τόσα χρόνια. Σ' αγάπησα πολύ και απόμεινα μονάχος τα επόμενα 15 χρόνια Κωνσταντίνε. Αν στο είχα πει τότε δεν θα μπορούσα να πω τώρα λόγια άγρια παράξενα  και ατόφια. Σάβανα και χώματα στην μούρη τους την ψόφια όλων των σκοτεινών! Αυτός ο Θωμάς ο Κωνσταντίνου ο παραδοσιακός τραγουδιστής που συνοδεύει την Αρβανιτάκη πολύ συμπαθητικός και γλυκός, ελπίζω να τον γνωρίσω και αυτόν και γιατί όχι ίσως πει και κανένα τραγούδι στο γάμο μου
  
Μπορεί τελικά να καταλήξεις και απλός κουμπάρος μου εσύ τελικά Βασίλη. Και ξέρεις ο κουμπάρος τον κουμπάρο... Βασίλη να το ξέρεις θα επανορθώσω που σε είπα αδελφή! Θα βάλω ολόκληρο πανό στο μετρό του Αγίου Δημητρίου από την πλευρά της Ηλιούπολης: "Ο Βασίλης είναι άντρας"! Για εσένα τα σχεδιάζαμε όλα αλήτη μαζί με τον Αρχάγγελο Μιχαήλ τους τελευταίους 7 μήνες... Nα τον δείτε πως θα κάνει στο σπίτι που θα νοικιάσω στην Θεσσαλονίκη για να περάσουμε καμιά βδομάδα μαζί αν θα θέλει να είναι μαζί μου κάποια στιγμή στο μέλλον, αφού τον κάνω επιτέλους να ξεκολλήσει και να ξεπεράσει τους φόβους του... Μόνο την φοντανιέρα θα γλιτώσω και με το ζόρι!
 

Στη Θεσσαλονίκη θα βρω την αγκαλιά σου Βασίλη ίσως λίγο πριν γίνω διάσημος, αν θα θες στο μέλλον να με συναντήσεις. Στο σταθμό των τρένων. Εκεί θα τον περιμένω τον Βασίλη. Στον σταθμό. 
 

Βασίλη να το ξέρεις δεν με ενδιαφέρει τώρα αν θες να είσαι μαζί μου, αλλά θέλω να ξέρεις και πόσο σ'αγαπώ και ότι θα σε συγχωρήσω για όλα και ότι θα χαθώ στην αγκαλιά σου αν θες να με συναντήσεις εκεί στο σταθμό των τρένων θα χαθώ στην αγκαλιά σου, θα τρέμω αλήτη και θα κλαίω στην αγκαλιά σου όπως θα κλαις και εσύ και θα τα ξεχάσω όλα όσα πέρασα τους τελευταίους  μήνες που με παράτησες και τις γραμμές που πληκτρολογώ τώρα δεν μου τις υπέδειξε ο Αρχάγγελος Μιχαήλ αλλά πάλι μέσα από την ψυχή μου τις γράφω. Θα κλαις αλήτη και θα τρέμεις και εσύ μέσα στη δικιά μου αγκαλιά αλλά θα σε καθησυχάζω, θα σου ψιθυρίζω στο αυτί ότι τέλειωσαν όλα. Δεν σε σκότωσαν μόνο οι κομμουνιστές στις προηγούμενες ζωές σου σε κυνήγησαν και σε εξόντωσαν γιατί ήσουν ομοφυλόφιλος, πως να μην φοβάσαι τώρα όταν έχεις υποστεί μαρτύρια στις προηγούμενες ζωές σου για τον ίδιο λόγο. Είσαι αλήτης αλλά είσαι και ένας από τους πιο ευγενικούς ανθρώπους που συνάντησα στη ζωή μου, ήσουν πολύ αναστατωμένος μου είπε η μητέρα μου όταν ενόχλησες τηλεφωνικά την οικόγενεία μου. Φοβόσουνα πάρα πολύ αλήτη. Θα θυμάμαι για πάντα πόση ασφάλεια ένιωσα μαζί σου τις πέντε πρώτες μέρες στην οργανική πριν γίνω διάσημος. Δίπλα σου ένιωθα ασφάλεια. Για αυτό και σε αγαπάω τόσο. Σαν πουλάκι του δρόμου έτρεμε η καρδούλα σου και φοβότανε. Πόσο σ' αγαπώ αγόρι δικό μου, πόσο σ'αγαπώ.

Φοβόσουνα πάρα πολύ αλήτη παρόλο που από μέσα σου και καταβάθος παρακαλούσες να με δεις. Θέλω να κλάψω και τα δάκρυα ν' αφήσω να πλημμυρήσουν της φυγής σου την γραμμή. Είναι η αγάπη σου μισή και είσαι η αρρώστια μου εσύ Βασίλη που με σκοτώνει λίγο λίγο κάθε μέρα... Γιάννη Μπέκα πολύ όμορφος και εσύ ελπίζω να σε γνωρίσω και εσένα σε λίγο καιρό, και να τραγουδήσεις ίσως και εσύ σε κάποια επόμενη γιορτούλα που θα διοργανώσω. Γιατί πως να το κάνουμε ένας θα είναι ο επίσημος γάμος αλλά θα παντρευτώ πολλούς όμορφους συμβολικά και πνευματικά στο μέλλον.

Πιο μετά να το ξέρεις αν θες να είσαι μαζί μου Βασίλη ένα καλοκαίρι ακόμα και αν δεν σε παντρευτώ, θα σε πάω στην Βερόνα της Ιταλίας, αν και η δική μας Βερόνα είναι πολύ πιο επική και θρυλική από οποιαδήποτε μεσαιωνική πόλη της Ιταλίας. Επειδή και οι δύο γνωρίζουμε ότι το χάσαμε το παιχνίδι και πριν το ρομάντσο καταλήξει σε δράμα, όπως κάποτε ο Ρομέος και η Ιουλιέτα θα χαθούμε στην δική μας Βερόνα. Μαθαίνοντας μέσα από τα τραύματά μας θα γίνουμε και οι δύο πιο δυνατοί και ο χρόνος θα είναι η απόδειξη για αυτό.


Φώτη άμα έχεις χρόνο να έρθεις και εσύ μαζί με την Μαρία την Μπακοδήμου και όλο το επιτελείο σου. Να τραβήξετε και πέντε-έξι πλάνα άμα θέλετε. Ενδεικτικά έτσι όχι συνέχεια με την κάμερα στο χέρι. Μπορεί να δείξουμε και κάνα δυο πλάνα live για να νιώθει όλος ο κόσμος, όλη η Ελλάδα, ότι είναι καλεσμένοι στο γάμο μου!!!

Άμα θες την γιορτή Φώτη την κάνουμε και στο μαγαζί σου στο εστιατόριο στην Κηφισιά αν μας χωράει βέβαια αλλιώς θα κλείσουμε κτήμα! Κτήμα στο Κορωπί Κουλιούμπα που είχες σχέση και καλά με γυναίκα και είναι και κοντά και στην Παιανία μήπως έρθει και κανένας συνάδελφος και από εκεί. Είμαι σίγουρος ότι θα το χαίρονται πάρα πολύ και αυτοί για με αγαπούσαν. Ελένη έλα να κουνήσεις τα μεμέ σου όπως τα κούναγες τότε στην τσικνοπέμπτη! Και όλοι οι υπόλοιποι από την Παιανία σας θέλω όλους. Γεώργιε Γεωργάκη διευθυντή που έχεις βγει στη σύνταξη με αγαπούσες πάρα πολύ, με έπαιρνες τηλέφωνο την επόμενη χρονιά για να δεις τι κάνω και που είμαι! Δεν γίνεται να λείπεις ούτε εσύ! Άμα έχετε όρεξη και θέλετε βάλτε λεωφορείο και οι συνάδελφοι από την Τρίπολη και ελάτε και εσείς! Τίνα φυσικά θα έρθεις και εσύ. Το άρθρο θα το γράψω αργότερα για εσένα αλλά ελπίζω να έχω μπορέσει να το ανεβάσω μέχρι την γιορτή μου. Δεν γνωρίζω που βρίσκεσαι τώρα Τίνα αλλά είμαι σίγουρος ότι θα επικοινωνήσουμε σύντομα ειδικά αφού ανεβάσω το άρθρο μου για εσένα.

Άγγελε θα έρθεις και εσύ έτσι! Φέρε αν θες και τα δύο ευγενικά παιδιά που ήταν  πόρτα τον Ιούνη. Όχι την μποντιμπιλνταρού και το ζιζάνιο. Θα κάνουμε και after μετά η νεολαία στο S-Cape! Και τα ποτά κερασμένα από μένα από την αποζημίωση του Λάππα που ελπίζω να μου έρθει σύντομα...


Άγγελε τα αγόρια, τα ξενύχτια, τα burger και τα ενεργειακά ποτά απολαύσεις που μου κάναν την χειρότερη ζημιά. Τα πάθη μου τα λάθη μου, στο καλό να πάνε τα παλιά... Κωνσταντίνε Κουφέ ελπίζω να έρθεις να τραγουδήσεις στο γάμο μου. Σε συμπαθώ πάρα πολύ, ελπίζω να είσαι μαζί μας στη γιορτή μου.


Να το ξέρετε δεν κάνω στριφτά ούτε πίνω αλκοόλ όπως λέω και στην στήλη του blog... Μόνο ενεργειακά ποτά! Και για να το εξισορροπήσω λίγο επειδή σε πολλά videoclip που έχω στο blog προβάλλουν το ταυρένιο ενεργειακό ποτό, δεν κάνω διαφήμιση αλλά απλά για να το εξισσοροπήσω και εγώ πίνω καμιά φορά ταυρένιο ενεργειακό ποτό αλλά πιο αγαπημένα μου είναι δύο άλλα. Το Τερατένιο γιατί είμαι και εγώ τερατάκι. Και ακόμα πιο αγαπημένο το Κολασμένο. Γιατί ήταν η ζωή μου κόλαση μέχρι τώρα. Ήταν η ζωή μου κόλαση και θα την κάνει σε λίγο καιρό απόλαυση το αγόρι που θα παντρευτώ!


Ελπίζω να ρίξετε καμιά χορηγία και οι τρεις εταιρίες με τόση προβολή που σας έκανα αφιλοκερδώς, έστω και εμμέσως χωρίς να αναφέρω ευθέως το όνομα σας. Όλοι θα καταλάβουν όμως ποια ενεργειακά ποτά υπονοώ και ελπίζω να ρίξετε καμιά χορηγία και να έχω πολλά ενεργειακά ποτά για τους μικρότερους φίλους μου που θα βρίσκονται στο γάμο μου τους μαθητές. Για τους μεγάλους θα έχουμε άφθονο κρασί και μπύρες. Alcohol Is Free στο γάμο μου! Κoza Mostra καύλαροι και οι πέντε. Ελπίζω να τους γνωρίσω και αυτούς και να τους προσφέρω δωρεάν ομαδικό υδρομασάζ στο χρυσοποίκιλτο jacuzzi που θα έχει το σπίτι μου στο Γκάζι. Είδατε δεν κάνω διακρίσεις σε ποιους θέλω να γνωρίσω και παραδοσιακούς και έντεχνους και εναλλακτικούς και λαϊκούς και ποπ και ροκ, όλους!
Για τους μεγάλους θα έχουμε άφθονο κρασί και μπύρες λοιπόν αλλά για τους μικρότερους που δεν κάνει να πίνουν αλκοόλ αναψυκτικά και ενεργειακά ποτά οκ; Κωνσταντίνε Λεονάρδε ξέρω ότι σου αρέσει και εσένα το κολασμένο ενεργειακό ποτό όποτε άμα θες έλα και εσύ στο γάμο μου να πιεις όσο θες. Και όποιος άλλος θέλει από τους περσινούς μου μαθητές και τους γονείς τους να παρευρίσκεται καλοδεχούμενος! Κ. Λυγερή η Μαρτζίνα σας έλεγε ότι κάνω τα καλύτερα πάρτυ! Μπορείτε να έρθετε και εσείς αν θέλετε... K. Δήμητρα Τσαπάρα το δώρο που μου κάνετε εσείς με την Αναστασία την Ξάνθη, την κορούλα σας, στο τέλος της χρονιάς, το φαναράκι το θυμάστε; Με έχε βοηθήσει αφάνταστα όλους αυτούς τους μήνες να γράψω τα άρθρα. Με αυτό επικοινωνώ με τους πνευματικούς μου οδηγούς. Κάποιες φορές τους νιώθω σαν ένα πολύ ελαφρό αεράκι δίπλα μου(ή άλλες φορές σαν μια ηλεκτρική διέγερση στο δέρμα και στα μαλλιά μου), οπότε τώρα όλους αυτούς τους μήνες, όποτε θέλουν να μου πουν κάτι κουνάνε άλλοτε πιο ελαφρά και άλλοτε πιο δυνατά το ταμπελάκι από το φαναράκι που μου κάνατε εσείς δώρο. Βλέπετε πόσο με βοηθήσατε και εσείς και η Αναστασία; Θα έρθετε οπωσδήποτε στο γάμο μου και εσείς! Και όποιος άλλος θέλει από γονείς και μαθητές από παλιότερα σχολεία που δούλεψα καλοδεχούμενος! Αν δεν μας χωράνε όλους τα τραπέζια έχω στον νου μου ένα χώρο που θα έχει και κοκτέιλ μπαρ. Νομίζω η νεολαία μπορεί να κάτσει όρθια στο μπαρ και να χορεύει. Όποτε όλοι καλοδεχούμενοι στο πάρτυ μου! Ένα πάρτυ θα είναι από εδώ και πέρα η ζωή μας για τους περισσότερους εκτός από τις στιγμές που θα κλαίμε από συγκίνηση... και οι σκοτεινοί ας κάτσουν να σκάσουν μέσα στην ξινίλα τους! Μηδενιστή σε λίγο καιρό θα εκτελώ χρέη καμαριέρας στα δωμάτια που οργανώνεις τα πάρτυ σου. Θα παίρνεις πόζες με εμένα μηδενιστή στις polaroid photos!


Δεν γνωρίζω πότε θα γίνει ακόμα η γιορτούλα μας αλλά σίγουρα θα το ανακοινώσω από εδώ μαζί και με ποιον θα παντρευτώ και σίγουρα θα αφήσω χρόνο για να το οργανώσουμε! Να έχω χάσει μερικά κιλά και να μάθω και κανά χορό έστω τα βασικά ότι προλάβω, γιατί τώρα δεν ξέρω την τύφλα μου από χορούς. Μην νομίζετε ότι θα χορέψω και πολλά παραδοσιακά δυο-τρία. Θέλω να μάθω και λίγο tango και vals και μπλουζ που μ' αρέσουν και μου ταιριάζουν καλύτερα. Τανγκό και μπλουζ θέλω να χορέψω με τον Βασίλη και τον Κωνσταντίνο στο γάμο μου. Και με τη μαμά μου θέλω που της αρέσουν αυτοί οι χοροί να χορέψω tango αλλά όχι στο γάμο μου με τη μαμά μου. Όταν τελειώσει η όλη διαδικάσια με τη μαμά μου...


Πιο πολύ μοντέρνα μουσική θα έχει ο γάμος μου εντάξει; Όπως και στο blog. Θα βάλουμε και αρκετά παραδοσιακά αλλά πιο πολύ μοντέρνα. Όπως οι Modern Talking... 

O παράδεισος θα ξέρει ότι ποτέ δεν θα σε αφήσω... Ο Θεός έβαλε έναν άγγελο στη γη,  που μου έδωσε περισσότερα από ότι αξίζω. Είσαι ο αγγελός μου την νύχτα, μέσα στο σκοτάδι το φως! Αυτό το τραγούδι θέλω να μου αφιερώσει στο γάμο μου, το αγόρι που θα παντρευτώ! 

Και μέχρι να γίνει ο επίσημος γάμος μου
 να έχουν γνωρίσει ακόμα περισσότεροι τη ζωή μου! 



Eίστε τρεις-τέσσερις δημοσιογράφοι και παραγωγοί στο ραδιόφωνο που σας συμπαθώ περισσότερο. Εσείς θα αρχίσετε να διαβάζετε τα κειμενάκια μου για να το μάθουν περισσότεροι... Έχετε είτε κοινή λογική, είτε χιούμορ εσείς που σας συμπαθώ. Και δεν έχετε τουπέ, ούτε κραυγάζετε. Ξέρω ποιους συμπαθώ και για ποιο λόγο. Μπορεί να έρθω για καμιά συνέντευξη στο ραδιόφωνο αλλά αργότερα αφού περάσει κανένας λίγος χρόνος από τη στιγμή που θα πάρει δημοσιότητα, να έχετε μέχρι τότε διαβάσει όσα γράφω, για να γίνουν γνωστά... Θα είναι χωρίς κάμερες όμως το στούντιο εντάξει;

Σε κάμερα θα δώσω συνέντευξη διακαναλική και διαπλανητική μόνο στον Φώτη τον Σεργουλόπουλο, στην Μαρία την Μπακοδήμου που την συμπαθώ και αυτή πάρα πολύ και ανέφερε θυμάμαι από το 2013 κιόλας στο ΦΜ live μια φορά για τους εξωγήινους από τον Σείριο, ψαγμένη και η Μαρία η Μπακοδήμου και κρίμα που δεν την έχω συναντήσει από κοντά μέχρι τώρα και ίσως και στο Mένιο Φουρθιώτη συνέντευξη σε κάμερα εάν τελικά με βοηθήσει και ο Μένιος, γιατί τίποτα δεν είναι σίγουρο, και σε αυτόν στο τέλος της διαδικασίας οκ;

Φωτογραφίες μπορώ να βγάζω όμως με όλους σας, όσους με συναντάτε αν θέλετε! Mαρία Μπακοδήμου που σε συμπαθώ τόσο πολύ θέλω να μ' αγκαλιάσεις και εσύ όταν συναντηθούμε και σε γνωρίσω και από κοντά και να βγούμε και φωτογραφία μαζί! Mένιο και με εσένα θέλω να βγω φωτογραφία αλλά θέλω να το κάνω λίγο αργότερα μαζί σου όταν θα έχω χάσει μερικά κιλά όπως τα έχασες και εσύ στο παρελθόν. Θα ακολουθήσω το παράδειγμα σου Μένιο! Μόλις το πετύχω θα βγάλω και με εσένα φωτογραφία. Ένα παραπάνω κίνητρο για να χάσω τα κιλά μου!

Μ' αρέσει πολύ το ραδιόφωνο αν και τώρα τελευταία το είχα παρατήσει και αυτό, γιατί ασχολούμουν με το διαδίκτυο για να ετοιμάσω την ιστοσελίδα μου... Την τηλεόραση την είχα παρατήσει από πιο πριν ακόμα, έτσι και αλλιώς πλην εξαιρέσεων πλύση εγκεφάλου κάνουν στην τηλεόραση και κραυγάζουν! Είναι και αυτός ο Χορν που λέει τις θαλασσιές τις χάντρες μπροστά στο μικρόφωνο του ραδιοφώνου και μόνο αυτό με κάνει να το ερωτεύομαι ακόμα περισσότερο!


Πρωθυπουργέ και οι υπόλοιποι οι 300 οι ξεφτιλισμένοι ελπίζω πολύ σύντομα να θεσμοθετήσετε τον gay γαμο, τον γάμο μεταξύ ομοφύλων για να μπορέσω να περάσω και από το δημαρχείο πριν πάω στο κτήμα στο Κορωπί! Το καταλάβατε; Aν δεν κάνετε αυτά που σας λέω θα σας πάω πίπα κώλο μέχρι τις φυλακές υψίστης ασφαλείας στην απομόνωση και στην πλήρη ένδεια και εσείς και τα παιδιά σας και τα δισέγγονα σας. Tον έχετε κατακρεουργήσει τον ελληνικό λαό. Όλοι εκεί θέλουν να σας κλείσουν σε φυλακές υψίστης ασφαλείας! Όποτε μην ανησυχείτε όλοι στον πλάι μου θα βρεθούν όταν θα σας χώνω μέσα εάν δεν κάνετε αυτά που σας λέω. Και αυτή είναι η δεύτερη απαίτηση μου προς εσάς τους πολιτικούς που ελπίζω να θεσμοθετηθεί άμεσα!

Bασίλη Κουλιούμπα και Κώστα Κουμανζέλη κλείνω αυτό το άρθρο με την προτασή μου:


Nα το δείτε ο γάμος μου θα είναι καλύτερος και από weekend wedding της gay σειράς Looking στο οποίο κατέληξαν ο Kevin και του Patrick να φιλιούνται είτε παντρευτώ τον Βασίλη τον Κουλιούμπα, είτε τον Κώστα τον Κουμανζέλη. Είμαι μπερδεμένος επί του παρόντος. Όπως ακριβώς στην σειρά από κάτω έτσι θα το κάνω και εγώ. Άλλον θα παντρεύομαι και άλλον θα φιλάω στις τουαλέτες...



P.S.:Μη μας φέρετε δώρα οι καλεσμένοι. Βάλτε κάτι εδώ στο paypal  αν θέλετε για να έχουμε περισσότερη άνεση όσον αφορά το θέμα των χρημάτων να το οργανώσουμε και να μοιραστούμε και τη χαρά μαζί σας με αυτό τον τρόπο. Εντάξει; Όλοι μαζί θα το οργανώσουμε και εγώ και ο και ο Ιάσονας και ο γαμπρός και ίσως και ο πιο στενός μου φίλος (θα το μάθετε αργότερα στο μέλλον ποιος είναι αυτός).


Η πλάκα θα έχει να παντρευτούν μεταξύ τους ο Κουλιούμπας και ο Κουμανζέλης και μετά να με αφήσουν εμένα στα κρύα του λουτρού. Δεν πειράζει θα παντρευτώ την Τίνα την Χαβιάρα, την συνάδελφο των εικαστικών, σε αυτή την περίπτωση. Θα κάνω straight γάμο τελικά μετά... Πάντως δώρα στο χέρι δεν θέλω, είτε gay γάμο κάνω, είτε straight. Αντί για δώρο λοιπόν δώστε κάτι εδώ στο paypal.


Θα κάνω μόνο μια εξαίρεση για δώρο στο χέρι... Ελπίζω απλά κάποιος να μου κάνει δώρο για το γάμο μου και το χαλί και τον Αλή!
 
Να το ξέρετε δεν θα έχει καθόλου διαφημίσεις αυτό το blog. Και αν βλέπετε διαφήμιση στα videoclips δεν είναι δικές μου... Είναι του φορέα ή του προσώπου που τα έχει ανεβάσει. Θα βασιστώ μόνο στις δικές σας δωρεές για να πετύχω ότι θέλω να πετύχω έξω από το διαδίκτυο και να μοιράσω και τα πλούτη σαν επιβράβευση στους μεγαλύτερους και τους μικρότερους φίλους μου που το αξίζουν!!!  

Γραμμένο στα αστέρια, εκατομμύρια μίλια μακριά, μήνυμα στον Κύριο, οι εποχές περνάνε και έρχονται, αλλά ποτέ δεν θα αλλάξω, βρίσκομαι στο δικό μου δρόμο... Εγκρίθηκε από την πλειοψηφία, θέλω την μεγάλη μου οικογένεια πίσω... Αισθάνομαι σαν να πέρασε πολύ καιρός, από την μέρα που σκέφθηκα αυτό το έξυπνο σχέδιο. Μια μέρα είχα ένα όνειρο και προσπάθησα να το κυνηγήσω αλλά δεν πήγαινα πουθενά τρέχοντας... Ήξερα ότι ίσως μια μέρα θα καταλάβαινα ότι προσπαθώ να ανταλλάξω αυτό το ταλιράκι με εκατοντάδες μεγάλες χρυσές αγκαλιές!!! Τις δικές σας αγκαλιές, τις αγκαλιές όλου του κόσμου!