Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016

Αποζημίωση τώρα!

Του ΙΚΑ τα εννιάμερα τα διαβάσατε κύριε Λάππα; Θα με βοηθήσετε να αδυνατίσω; Δεν θα τους εγκαταλείψω τώρα τους γονείς μου, δεν θα ξαναφύγω κρυφά από το σπίτι όπως το 2012. Αλλά θέλω να αναπνεύσω λίγο αέρα ελευθερίας! Να μπορέσω να νοικιάσω σπίτι και να μείνω μόνος για να ξεπρηστώ... Αυτή την στιγμή δεν διαθέτω τα χρήματα για να το κάνω... 12.000 σας είχα ζητήσει κύριε Λάππα! Θα ξέρουν οι γονείς μου και που θα μένω. Όλα θα τα ξέρουν.

Κύριε Λάππα εκεί στην Κατεχάκης 56... Εκεί στην Ειδική Επιτροπή Ελέγχου Εφαρμογής της Νομοθεσίας! 

Για πηγαίνετε στην αρχειοθήκη του ιστολογίου, το δεύτερο δεκαήμερο του Ιουνίου του 2012, να τα πάρετε ένα ένα με τη σειρά! 

Διαβάστε και τις 9 ημέρες από του ΙΚΑ τα εννιάμερα!

Τι άλλο πρέπει να περάσει κανείς από αυτό το Κράτος για να του βγει μια αποζημίωση; Δεν απάντησε ούτε και σε εσάς το ΙΚΑ Καλλιθέας κύριε Λάππα... Ναι σε εσάς τον γραμματέα της(πρώην)Επιτροπής Ελέγχου Εφαρμογής της Νομοθεσίας απευθύνομαι κ. Λάππα.

Δεν ξέρω γιατί μόλις το τσολί μου έφαγε όλα τα χρήματα και μου ζητούσε και άλλα για να ανέβει και καλά στην Ρουμανία, που θα χειρουργούνταν το παιδί του, δεν ξέρω γιατί συνέβη κάτι που με οδήγησε σε εσάς... Ήταν αχόρταγο το τσολί. Δεν ικανοποιούνταν με τίποτα όσα και αν του έδινα!

Μέχρι και δάνειο που λέτε έτρεχα εκείνες τις ημέρες να βγάλω για το τσολί! Δεν ξέρω γιατί λοιπόν εκείνες τις ημέρες μία φωνούλα μέσα μου, μου είπε να πάω στον Λάππα... Κράτουσε τότε ο Λάππας στα χέρια του την πρώτη απόφαση από την ειδική επιτροπή ελέγχου εφαρμογής της νομοθεσίας που ήταν αρνητική.

Δεν ξέρω λοιπόν γιατί μία φωνούλα μου είπε να πάω στον Λάππα και να τον ενημερώσω για το blog, να του αφήσω ένα φυλλάδιο, μία καρτούλα και να του πω να με βοηθήσει να αδυνατίσω... Δεν ξέρω τι γίνεται! Δεν τα καταλαβαίνω και εγώ όλα!

Είχα δει και ένα όνειρο και ήθελα να γράψω πόσο καλή υπάλληλος είναι η κ. Χριστοπούλου η Γιαννούλα που ανέλαβε την υπόθεσή μου και τους τα είχε ρωτήσει με το νι και με τι σίγμα... Τι να γράψω τώρα ρε γαμώτο;;; 

Ίσως θα πρέπει να την λέω Διαβολοπούλου αντί για Χριστοπούλου. 
To Διαβολοπούλου είναι και ποιο κοντά και στο Διαμαντοπούλου.



Δεν μπορώ να γράψω καλά λόγια για εσάς δυστυχώς... Δυστυχώς... Ποιος ξέρει όμως μπορεί να γίνει και τίποτε άλλο και κάτι καλό να γράψω και για εσάς... Ποιος ξέρει...  Δεν απάντησαν ούτε και εσάς κύριε Λάππα. Σας αγνόησαν! Το ΙΚΑ Καλλιθέας σας αγνόησε! Κύριε Λάππα!!!

Περιμένω ακόμα μια αποζημίωση για όλη αυτήν την ταλαιπωρία που υπέστη από το δημόσιο... Κύριε Λααααάππα!!!

Ξέρω ότι η επιτροπή έχει καταργηθεί αλλά νομίζω ότι θα μπορούσατε να επανεξετάσετε και να αναθεωρήσετε την αρχική σας απόφαση, εφόσον την αίτηση μου την είχα κάνει τότε που η επιτροπή ακόμα λειτουργούσε...


ΚΥΡΙΕ ΛΑΠΠΑ!!! 

Λοιπόν και για να το ξεκαθαρίσουμε και με εσάς κ. Λάππα αν δεν μου έρθει η αποζημίωση θα σας καταστρέψω και εσάς με συγκεκριμένες ενέργειες στο μέλλον. Το καταλάβατε θα σας καταστρέψω όλους όσους με γαμήσατε και όλους όσους δεν με βοηθάτε τώρα να αποθεραπευτώ. Θα σας κάνω να νιώσετε πως είναι να αισθάνεσαι όπως ένα κορίτσι που δεν φοβάται να πάρει την γιαγιά του και να την πάει βολτίτσα στο κέντρο της πόλης.

Για να ρίξω και ένα μήνυμα και προς τις τράπεζες μιας και μιλάω για την οικονομική ασφυξία στην οποία έχω περιέλθει. Ζήτησα από δύο τράπεζες με τις οποίες συνεργάζομαι μία πολύ μικρή οικονομική ενίσχυση ένα μικρό δάνειο για λόγους υγείας, τώρα τον Οκτώβρη. Wake me up when September ends που λέει και το τραγούδι των Green Day

Δάνειο που δεν έχω ξαναπάρει ποτέ στη ζωή μου και ζήτησα ένα τώρα για λόγους υγείας, στέλνοντας σας μάλιστα ιατρικά έγγραφα για να δείτε ότι δεν σας λέω ψέματα και εσείς μου το απορρίψατε το αίτημα και οι δύο τράπεζες. Δίνετε δάνεια σε πολιτικά κόμματα, σε μεγαλοεργολάβους και σε καναλάρχες που δεν σας τα αποπληρώνουν και ποτέ και απορρίψατε το δικό μου αίτημα για λόγους υγείας. Θα σας φτιάξω καλά και εσάς! Μην μου ανησυχείτε! Όταν θα έχω την δύναμη να το κάνω θα τους απελευθερώσω όλους τους δανειολήπτες αυτούς που τουλάχιστον έχουν πάρει στεγαστικά δάνεια. Κανονικά αυτούς που έπαιρναν καταναλωτικά για να περνούν ζωή και κότα με ξένα χρήματα δεν πρέπει να τους βοηθήσω άλλα μάλλον θα τα διαγράψω όλα τα δάνεια και θα γίνει επανεκκίνηση του τραπεζικού συστήματος, ώστε οι τράπεζες να βοηθάνε με μικρά χαμηλότοκα δάνεια όσους έχουν πραγματικά ανάγκη. Θα τους απελευθερώσω σύντομα όλους το καταλάβατε; Σαν τον Μa Barker θα κάνω βουτιά στα ταμεία σας και θα τους απελευθερώσω όλους!



1.500 και 2.100 σαν οικονομική ενίσχυση ζήτησα να έχετε υπ' όψιν σας! 1.500 το κατώτατο όριο που μπορεί να ζητήσει κάποιος. Δεν μπορούσαν σε μισθωτό δημοσίου έστω και των 700 ευρώ όπως εγώ να εγκρίνουν ένα δάνειο 1.500 ευρώ και για ιατρικούς μάλιστα λόγους. Τώρα που θα αρχίσω να δημοσιοποιώ την ιστοσελίδα μου θα έρθω να σας ζητήσω και πάλι δάνειο και μάλιστα μεγαλύτερο γιατί θα έχω πολύ περισσότερα έξοδα το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα. Κοιτάξτε να μου το απορρίψετε και πάλι. Θα σας καταστρέψω ολοκληρωτικά και τις δύο τράπεζες με τις οποίες συνεργάζομαι. Θα καταστρέψω τις δύο από τις τέσσερις βασικές τράπεζες που λειτουργούν στην Ελλάδα και θα αφήσω τις άλλες δύο μόνο να λειτουργούν. Μια ευκαιρία σας δίνω ακόμα! Κοιτάξτε να μου απορρίψετε ξανά την αίτηση δανείου. Δεν θα μείνει υπάλληλος που να μην κλάψει η μάνα του με μαύρο δάκρυ από όποια τράπεζα μου απορρίψει το αίτημα!