Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016

Ο stalk-ογερος (3)

Και βάζω που λέτε αγγελία στο teletext του star "22 χρονών ψάχνει για γενναιόδωρο κύριο". Μου απαντάνε μερικοί αλλά αυτός που μου κίνησε την περιέργεια πιο πολύ ήταν ένας σκατόγερος από την Κέρκυρα. Και αρχίζει που λέτε το νταραβέρι και να τα μηνύματα από εδώ να τα μηνύματα από εκεί. Και αρχίζει αυτός να μου στέλνει τηλεφωνικές κάρτες. Εντωμεταξύ με είχε πιάσει μια μανία εμένα τότε να παίζω σε διαγωνισμούς από το κινητό. Και λέω να η ευκαιρία να του τα φάμε του σκατόγερου…

Αυτός ο μαλάκας είχε χωρίσει τότε από την καημένη την γυναίκα του και μου κλαίγονταν για το πώς την έπιασε με άλλον και της έδωσε μια σουτιά και πως τώρα αυτή δεν είχε πως να ζήσει γιατί την είχε δεσμεύσει οικονομικά, με την έννοια ότι δεν είχε δουλειά η γυναίκα και εξαρτιόνταν τελείως από αυτόν. Και πως τα παιδιά του ήταν τελείως με το μέρος του. Ξέρετε τώρα επαρχιώτικες μισογυνικές και φαλλοκρατικές νοοτροπίες…

Αρχίζουμε που λέτε το chat από το κινητό. Και να του λέω εγώ δεν έχω κάρτα στείλε μου κι άλλη για να συνεχίσουμε να μιλάμε και ο μαλάκας να μου στέλνει. Πόσες κάρτες σου έφαγα ρε; 5 10 20; Άξιζε να μου κάνεις αυτό που μου έκανες μετά τα επόμενα τρία χρόνια; Να τραβήξω αυτό το μαρτύριο; Για 5 κάρτες ρε πούστη μου;

Είχα κάνει που λέτε την βλακεία εγώ και του είχα πει το μικρό μου όνομα και τη ημερομηνία γέννησης. Επίσης του είπα να βρεθούμε μια φορά γιατί ήθελα να δω την σκατόφατσα του. Και έρχεται που λέτε από τη Κέρκυρα στην Αθήνα. Εντωμεταξύ να του έχω διευκρινίσει του σκατόγερου πως δεν του υπόσχομαι τίποτα. Και έρχεται που λέτε ο πούστης και αρχίζουν τα χειρότερα από εκείνο το σημείο αφού γνωριστήκαμε και μετά…..

Εκεί να δείτε κάθε μέρα μηνύματα 2 φορές την ημέρα, 3 φορές την ημέρα. Και να με λέει αγαπουλη (μπλιαχ). «Αγαπούλη καλημέρα» «Αγαπούλη καλησπέρα». Αγαπούλη τόνα αγαπούλη ταλλο. Με πρήζει που λέτε να βρεθούμε και δεύτερη φορά και να μου λέει μία τελευταία φορά θέλω να σε δώ . Τι μαλάκας. Πείθομαι και εγώ ο ανόητος και τον ξανασυναντώ στο mall. Θυμάμαι μόλις είχα πιάσει δουλειά στο Ζεφύρι, και να σκέφτομαι εγώ από μέσα μου πώς να χωρίσω πιο κατάλληλα τα παιδιά σε ομάδες για να παίρνουν αυτοκολλητάκια οι ομάδες τους και να κάθονται ήσυχα(lol) και να χω τον σκατόγερο να με κοιτάζει σαν ξερολούκουμο. Μέσα στο ηλεκτρικό ήρθε τόσο κοντά μου που αηδίασα τόσο πολύ όσο δεν περιγράφεται.

Του είχα πει που λέτε του σκατόγερου ότι είχα πιάσει δουλειά Ελευσίνα(αντί για το Ζεφύρι). Και να έρχεται ο μαλάκας από Κέρκυρα Ελευσίνα μπας και με συναντήσει.. Περνάνε δύο γαμημένα χρόνια με μηνύματα από τον σκατόγερο ενώ του έλεγα συνέχεια να σταματήσει. Τι ότι είμαι straight και έχω σχέση του έλεγα, τι ασέξουαλ, ένα σωρό μαλακίες μπας και σταματήσει ο μαλάκας.

Είσαι uninvited stalk-όγερε!!! Ποιος σου είπε να με κυνηγάς τόσα χρόνια απρόσκλητος...
                 

Και έρχεται εκείνη η καταραμένη ώρα που μου έρχεται και εμένα να δώσω το τεστ δεξιοτήτων για να δω πόσο έξυπνος είμαι… και βγαίνουν τα αποτελέσματα στο ίντερνετ και κάθεται και ψάχνει ο σκατόγερος όλη την λίστα, με τα ονόματα για να βρει ποιο ταιριάζει στο δικό μου με την αντίστοιχη ημερομηνία γέννησης. Εντωμεταξύ ήξερε ότι είμαι και δάσκαλος οπότε ο μαλάκας με βρήκε.




(συνεχίζετε)