Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2016

Ο stalk-ογερος (2)

Ξέρετε τι είναι το stalking; Είναι όταν κάποιος σε βάζει στο μάτι και σε κηνυγάει σε κηνυγάει μετά μανίας. Αυτό συμβαίνει πολλές φορές στους διάσημους αλλά συνέβη και σε μένα πριν χρόνια.

http://en.wikipedia.org/wiki/Stalking

Θυμάστε που σας είπα ότι συνέβη κάτι σε ένα από τα σχολεία που δούλευα που με τρομοκράτησε τόσο πολύ που ένιωσα τα συναισθήματα του Γυμνασίου ξανά;

Πριν ακόμα πιάσω δουλειά σαν δάσκαλος επειδή ήμουν έτσι όπως ήμουν, ξέρετε τώρα με λεπτή φωνή και όλα αυτά που σας έχω πει δεν πίστευα στον εαυτό μου και έψαχνα να βρω ένα εξωτερικό στήριγμα. Έτυχε να δω τότε κάτι κουτσομπολίστικες εκπομπές που έβγαζαν τηλέφωνα, ψεύτικά μάλλον με διαφόρους και διάφορες που τα έτρωγαν από σκατόγερους. Και λέω δεν βάζω και εγώ μια τέτοια αγγελία σε μια υπηρεσία γνωριμιών να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε. Χε χε το σκέφτηκα και για πλάκα να το κάνω σαν παιχνίδι. Ένα παιχνίδι που το πλήρωσα λίγο ακριβά…

Σκατόγερε που με κυνηγούσες τόσα χρόνια θα τσιρίξεις και εσύ τώρα! 
Θα σκάσει ο εγκεφαλός σου σαν ποπ κορν!