Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

Τουλάτε....Αρχαιολληνική λέρα...

Άκου να δεις τι γίνεται για να τα ξεκαθαρίσουμε εσύ έχεις το χάραγμα ήδη μέσα στην ψυχή σου. Το χάραγμα του μίσους και της κακίας. Δεν χρειάζεται να έρθει κανένας αντίχριστος να σου μαρκάρει το χέρι ή το μέτωπο...

Σας έχουν πλασάρει οι σκοτεινοί τα κείμενα που αυτοί θέλουν. Τους έχουν δώσει και την ερμηνεία που θέλουν για να κάνουν την δουλειά τους, και εσείς πέφτετε στην παγίδα τους!

Παίρνετε ένα κείμενο όπως την Αποκάλυψη του Ιωάννη που εμπεριέχει ένα κάρο ψυχαναλυτικoύς συμβολισμούς και αποκρυφιστικά μηνύματα και το ερμηνεύετε κατά το δοκούν για να ταιριάξει με την σκατοψυχία σας!

Μείνε εδώ συντονισμένος Τουλάτε να δεις ποιοι δεν υπολογίζουν τίποτα, ούτε τις μανάδες, ούτε τους πατεράδες, ούτε ιερό ούτε όσιο... Μείνε για να εννοήσεις ποιοι είναι οι κύνες και οι πόρνοι.

Ώστε έτσι ε; Ο γάμος Τουλάτε μας προσφέρεται μόνο για την τεκνοποίηση έτσι; Καλά δεν ντρέπεσαι λίγο; Ας αφήσουμε λίγο τους ουδέτερους όπως μας αποκαλείς στην άκρη... Θέλω να δω τι θα πεις και πως θα κοιτάς στα μάτια τα ετεροφυλόφιλα άτεκνα ζευγάρια που ζουν ευτυχισμένα. Και θέλω να δω τι έχεις να πεις για όλα αυτά τα ετεροφυλόφιλα ζευγάρια που τεκνοποιούν μεν αλλά ζουν μετά μια ζωή στη δυστυχία.

Πως θα βρουν την ευτυχία στην ζωή τους σκατόψυχε οι εγχειρισμένες ψυχές, όταν τους συμβουλεύεις όλες αυτές τις μαλακίες κουραδόψυχε...Να μην έχουν σχέσεις οι εγχειρισμένες...Να ζουν μέσα στην μοναξιά και την στενοχώρια έτσι;

Όσο για τους μοναχούς και τις μοναχές που τους φέρνεις ως υπόδειγμα, δεν ξέρεις Τουλάτε τι όργια γίνονται μέσα στα μοναστήρια; Πόση διαφθορά υπάρχει; Και όργια σεξουαλικά γίνονται και διαφθορά οικονομική υπάρχει μέσα στα μοναστήρια. Όλοι τα γνωρίζουμε.

Καταραμένοι Τουλάτε να είστε εσύ και όλη η πνευματική διαβολοσπορά που έχουν μείνει τα μυαλά σας αλλά κυρίως οι καρδιές σας επί Πλειστόκαινου. Καταραμένοι να είστε σε αιώνια ντροπή και περιφρόνηση! Αυτή θα είναι η κολασή σας! Αύτη θα είναι η τιμώρια σας στη νεα Γη και στη νέα Εποχή που θα εισέλθουμε. Αιώνια ντροπή και περιφρόνηση και για σένα και για τις θεούσες που τόσους αιώνες εγκληματούν εναντίον της ανθρωπότητας. Δεν πρόκειται να βρείτε ανάπαυση και αγαλλίαση εις τους αιώνες! Μόνο ντροπή και περιφρόνηση!

Κατά τα άλλα δεν μας κρίνεις και μας κατακρίνεις και τις εγχειρισμένες και τους ουδέτερους όπως μας αποκαλείς! Mη κρίνεις ίνα μη κριθείς Τουλάτε! Γιατί αν δεν το καταλάβατε ήρθε για όλους σας η ημέρα της κρίσεως!


Ακούστε τον πατέρα Παϊσίο από κάτω. Άντε να ξελαμπικάρουμε λίγο...

Αυτά τα είπε ο Παΐσιος, αφού μετέβη στα ανώτερα πεδία, όχι όσο βρίσκονταν κοιμισμένος στον πλανήτη φυλακή...  Αν δεν το καταλάβατε ακόμα έρχεται η Αναλαμπή! Όχι η Αναλαμπή της σκοτεινής Ορθοδοξίας όπως σας πλασάρουν τόσα χρόνια... Η Αναλαμπή της Ελλάδας αλλά και του Χριστιανισμού απανταχού της γης...Νέα θρησκεία με όλη την πνευματική αλήθεια μέσα της...Όχι όλα αυτά τα ψέματα που σας πλασάρουν τόσους αιώνες... Το θαύμα Έλληνες! Το θαύμα που όλοι χρειαζόμασταν! Η αφύπνιση Έλληνες!

Το χαρμόσυνο μήνυμα σας φέρνω! Όταν έλεγε ο Ιησούς ότι θα Αναστηθούμε αυτό εννοούσε! Ότι θα έχουμε εσωτερική γνώση περί του Θεού. Θα γνωρίζουμε ότι δεν θα υπάρχει θάνατος! Παράλληλα η γη μας θα αλλάξει και θα γίνει πιο όμορφη. Αρκεί να βάλουμε κι εμείς το χεράκι μας σε αυτό! Μην περιμένουμε να γίνουν όλα από μόνα τους...Είναι στο χέρι όλων μας να τον αλλάξουμε αυτό τον κόσμο και να τον κάνουμε πιο όμορφο...




Επίσης εμένα μου αρέσουν κάποιες άλλες εκδοχές της "αποκάλυψης" πιο αισιόδοξες... και μιλάνε για "αδελφότητα και κοινωνία με τους άλλους μου υιούς από άλλους κόσμους και σφαίρες" από τα χάλκινα βιβλία που τα κρατάνε κρυφά. Σας τα κρατάνε κρυφά αυτά και σας πλασάρουν μόνο τα κείμενα που τους συμφέρει. Τέλος πάντων μπορεί όλα αυτά τα κείμενα να συμπληρώνουν το ένα το άλλο. Τα περισσότερα θρησκευτικά κείμενα πάντως έτσι κι αλλιώς και ειδικά όσα ασχολούνται με την αποκάλυψη περιέχουν όπως είπαμε συμβολικούς και ψυχαναλιτικούς όρους και θέλει πολύ μεγάλη προσοχή η ερμηνεία τους. Όσοι προσπαθείτε να τα ερμηνεύσετε κατά γράμμα πέφτετε σε πολύ μεγάλη παγίδα!

Για διαβάστε πάντως τι λέει ο Χάλκινος κύλινδρος του Κουμράν που ουδέποτε γνωστοποιήθηκε ευρέως... Λέει λοιπόν...  


" Οι κατώτεροί μου θεοί που αποκαλούνται με το όνομά μου, με έχουν δεχτεί σαν παντοτινό τους Θεό. Θα αρχίσουν να δοξάζονται ενώ βρίσκονται ακόμη στη γη. Οι εκλεκτοί μου είναι εκείνοι που αναφέρονται στο βιβλίο της ζωής και δεν θα εξαλειφθούν ποτέ από αυτό. Θα ακμάσουν εν μέσω βαθέων υδάτων θλίψεως, θα θεραπευτούν από το όνομα του Αγίου και θα ζήσουν με χαρά ανείπωτη από ανθρώπους ή αγγέλους. Οι εκλεκτοί μου θα απολαύσουν αληθινή αδελφότητα και κοινωνία με τους άλλους μου υιούς και κόρες από άλλους κόσμους και σφαίρες… 


Δεν γνωρίζετε ότι είμαι όχι μόνο ο Θεός της γης αλλά και όλων των δημιουργημάτων; Οι ουράνιοι άγγελοί μου από μακριά είναι υπεύθυνοι για τις ενέργειές σας. Δρουν, μιλούν, και κινούνται όπως τους διατάξω. Είναι οι αγγελιοφόροι μου που έχουν την ευθύνη σας. Είναι αυτοί που θα αναζητήσουν τα παιδιά του Θεού, τα οποία δέχονται να πληρώσουν το τίμημά μου και να δεχτούν γελοιοποίηση χάριν του ονόματός μου. Αυτοί οι άνθρωποι θα εκπροσωπήσουν την αλήθεια μου, η οποία θα σώσει τα έθνη"


To καταλάβατε αυτή την στιγμή μας αναζητούν οι αγγελιοφόροι του Θεού, όπως ο αγγελιοφόρος που βρήκε και εμένα στην Γλυφάδα πριν λίγα χρόνια, εμάς που δεν θα φοβηθούμε να πληρώσουμε το τίμημα και να δεχθούμε ακόμα και γελοιοποίηση χάριν του όνοματός Του... Πρώτα βρήκαν εμένα και τώρα που έγινα άγγελος και εγώ, αναζητώ όλους εσάς Ιάσονα, Κώστα, 
Τίνα, Εξηντάρη, Ρολίντο, Λεονάρδε και θα μπορούσα να συνεχίζω να γράφω ονόματα μέχρι να εξαντληθώ γιατί η αγάπη μου σας χωράει όλους, για όλους εσάς το λέω.