Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Του ΙΚΑ τα εννιάμερα… ημέρα 9η

Τελικά αφού τα κατάφερα να με εξαιρέσουν από τις παροχές σε είδος και να μου βγάλουν το βιβλιάριο, μετά από όλη αυτή την ταλαιπωρία, που βασικά θα μπορούσε να γίνει από τους κωλουπαλλήλους του ΙΚΑ μέσα σε μια βδομάδα αν ήθελαν, πήρα πίσω μερικές από τις εισφορές που είχα δώσει για ιατροφαρμακευτική κάλυψη

Υ.Γ. Χρυσούλα τον πούτσο μου! Διεφθαρμένη εγωίστρια ακου εκεί να λέει ΕΓΩ ειμαι ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ και όχι κοινός πολίτης και να μην θέλει να δώσει τα στοιχεία της στους αστυνομικούς. Θα δείτε σε επόμενα άρθρα αναγνώστες που δεν έχω ανεβάσει ακόμη τι ήταν αυτό που ζήτησα από την Χρυσούλα και γιατί της το ζήτησα αλλά αυτή δεν μου το έδωσε ποτέ.



Φαντάζομαι καταλαβαίνετε τι θέλω να κάνετε όλοι μαζί μετά από όλη αυτή την τρέλα. Πάμε όλοι μαζί ένα δύο τρία να στις δημόσιες υπηρεσίες!