Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Ιατρική…

Πριν συνεχίσω με τις περιπέτειες της ζωής μου θα ήθελα να ανοίξουμε μια συζήτηση γύρω από την ιατρική και πως αυτή έχει καταντήσει στις μέρες μας. Η ιατρική, έτσι όπως την κάνανε κατάντησε στο να μια βιομηχανία κέρδους. Πανάκριβα χημικά φάρμακα που κάνουν στους ασθενείς περισσότερη βλάβη από αυτή που πάνε να διορθώσουν και γιατροί που βλέπουν τους ασθενείς σαν χρήμα.

Ένα παράδειγμα που βγάζει μάτια; Είναι φριχτό αλλά στην Ελλάδα μία στις δύο γεννήσεις γίνεται με καισαρική τομή και όχι φυσιολογικά όταν στις άλλες χώρες αυτό το ποσοστό φτάνει γύρω στο 20% μόνο και μόνο από ότι καταλαβαίνω για να κερδίσουν οι γιατροί παραπάνω χρήματα.

Δες εδώ:

Κερδοφόρα επιχείρηση οι καισαρικές τομές

Ίσως υπάρχουν και κάποιες γυναίκες που το ζητάνε από μόνες τους για διευκόλυνση, αν και δεν καταλαβαίνω τι διευκόλυνση είναι να σε σφάζουν όταν υπάρχουν πολύ πιο φυσικοί μέθοδοι για έναν ανώδυνο τοκετό όπως η γέννα στο νερό.

Δες εδώ:

Τοκετός στο νερό

Όσον αφορά εμένα… σταμάτησα τα χάπια για την ελκώδη εδώ και 5 χρόνια. Το μόνο που έκαναν αυτά τα σκατά ήταν να επιβαρύνουν τον οργανισμό μου επί καθημερινής βάσης χωρίς να τα χρειάζεται. Είμαι μια χαρά και όλα αυτά τα χρόνια τα παίρνω μόνο κατά τα διαστήματα τα οποία έχω κρίσεις ώστε μα βοηθήσω το έντερο μου να ηρεμήσει. Δηλαδή αυτό στο οποίο σε βοηθάει η μεσαλαζίνη, η δραστική ουσία που περιέχουν. Επίσης δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο έπρεπε να τα παίρνω τόσα χρόνια από 12 μέχρι 23 επί καθημερινής βάσεως. Αν μου το εξηγήσει αυτό ένας γιατρός θα του ήμουν ευγνώμων. Όπως δεν καταλαβαίνω επίσης γιατί κανένας δεν λέει στους ασθενείς με φλεγμονώδεις παθήσεις του εντέρου ότι η ψυχοθεραπεία θα τους βοηθήσει πολύ παραπάνω σε σχέση με τα χάπια…

Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί ενώ υπάρχουν πολύ πιο φυσικές μέθοδοι αντιμετώπισης για την πλειοψηφία των ασθενειών, που οι σοφοί προπάτορες μας γνώριζαν πολύ καλύτερα από εμάς, εμείς καταφεύγουμε στα χημικά των φαρμακοβιομηχανιών. Ίσως για τα λεφτά, τα λεφτά, δηλαδή για να κερδίζει πακτωλούς χρημάτων η κάθε πολυεθνική φαρμακοβιομηχανία…

Λοιπόν έχω την εντύπωση ότι η κλασσική ιατρική τους μόνους που μπορεί να βοηθήσει είναι όσους έχουν κάποιο πρόβλημα παθοφυσιολογίας και όχι κάποιο αυτοάνοσο νόσημα για παράδειγμα και ότι αρκετοί από όσους εμπλέκονται στην ιατρική θέλουν απλά να εξασφαλίσουν κέρδη οι φαρμακοβιομηχανίες αντί να βοηθήσουν πραγματικά τον ασθενή…

Τέλος, θεωρώ απαίσιο που οι γιατροί επεδείκνυαν τόση άγνοια και αδιαφορία και δεν καθοδηγούσαν σωστά τους γονείς μου στην εφηβεία… Έβλεπαν ότι έχω ελκώδη, υπέρταση και ένα σωρό άλλα. Μα δεν βρέθηκε ούτε ένας να τους πει ότι όλα αυτά πιθανόν οφείλονται σε ψυχολογικούς λόγους και να τους βοηθήσουν και αυτούς και εμένα ώστε να τα αντιμετωπίσουμε με σωστό τρόπο;

Όλα αυτά τα γράφω γιατί θέλω πάρα πολύ να ανοίξουμε μια συζήτηση γύρω από τα ιατρικά λάθη και γύρω από την σχέση μεταξύ γιατρών και ασθενών αλλά και γύρω από την ιατρική γενικότερα και την σχέση της με τα χρήματα.

Και επειδή είμαι σίγουρος ότι πολλοί συνάνθρωποι μας έχουν υποφέρει πολύ παραπάνω από εμένα από τέτοια λάθη, και επειδή επίσης είμαι σίγουρος, ότι  αρκετοί επίσης έχετε αντιμετωπίσει αδιαφορία όπως και ο ίδιος θα ήθελα να βγείτε μπροστά και να μιλήσετε για όλα αυτά.

Από την άλλη και επειδή δεν θέλω να τα βλέπω όλα μαύρα και επειδή πάντα υπάρχουν φωτεινές εξαιρέσεις θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου τον γαστρεντερολόγο που με παρακολουθούσε τόσα χρόνια στον Ευαγγελισμό τον κ. Μάντζαρη γιατί αυτός ο άνθρωπος ακόμα και αν ήταν υπερβολικός κάποιες φόρες πάντα ήταν και στάθηκε δίπλα μου σε όλα. Οπότε θέλω και εσείς να επισημάνετε τόσο τις αρνητικές περιπτώσεις και καταστάσεις όσο και τις θετικές.